Translate

marți, 3 aprilie 2018

Campionii Blogosferei sunt rasplatiti in Competitia Blogathon 2018

La competitia Blogathon, desfasurata deja de ceva editii pe blogawards.ro, am participat mai cu spor la inceput, apoi mai rar, doar la campaniile care mi-au placut, atunci cand mi-au convenit premiile. Nu ca n-as fi vrut sa scriu mai mult, dar timpul chiar nu mi-a mai permis sa intru in atatea proiecte derulate in online.
Dar acum, cred ca fac un efort de vointa si intru in Blogathon 2018, nu de alta, dar imi fac cu ochiul cateva campanii cu premii frumoase.

Daca sunteti bloggeri si va intereseaza sa castigati ceva de pe urma scrisului, nu ocoliti astfel de concursuri, fac bine la spiritul creativ si mai vedeti cum se construiesc advertorialele care sunt pe gustul sponsorilor. Intrati pe linkul de mai sus ca sa aflati conditiile in care va puteti inscrie chiar de azi. Conditia de baza este sa redactati un articol, cum fac eu acum, in care sa va anuntati participarea.

Este timp pana pe 1 septembrie, dar aveti grija ca nu puteti scrie pentru o campanie si apoi sa inscrieti articolul prin care va anuntati participarea dupa ce a expirat termenul limita al acesteia. De exemplu, maine se termina doua campanii, asa ca e obligatoriu sa va inscrieti cu articolul de participare inca de azi. Exact cum procedez eu in acest moment. In caz contrar nu intrati la jurizare. Daca nu ati inteles de la mine, cititi mai bine direct pe site.

Exista un clasament final, cu premii garantate pentru primii 40 de clasati sau exista posibilitatea sa scrii doar atunci cand iti convine, iar asta nu te va impiedica sa castigi doar intr-o campanie individuala. Eu, de exemplu, am pierdut startul, adica am ratat cateva campanii, asa ca nu prea mai intru la socoteala in clasamentul final.
Acestea fiind zise, va invit sa incercati, daca nu ati facut-o pana acum. Este o experienta frumoasa si aveti sansa sa castigati premii interesante, dar si sa cunoasteti bloguri noi si sponsori inimosi.


4 comentarii:

  1. pe locuri... start! mult succes, tin pumnii!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am castigat si eu cateva premii: trei becuri led, un tricou si casti. Imi plac premiile garantate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.