Translate

marți, 11 iulie 2017

MyLash – gene false profesionale



MyLash Natural sunt genele false profesionale de tip banda si sunt confectionate 100% din par natural sterilizat. Datorita calitatii ireprosabile sunt foarte usor de aplicat, se simt confortabil si sunt extrem de rezistente, fiind realizate astfel incat sa fie posibila reaplicarea. 

Pentru utilizari ulterioare este important sa depozitezi genele in cutiuta in care au fost ambalate, deoarece numai in acest mod se pastreaza curbura lor si se poate asigura o igiena corespunzatoare.
Magazinul online pune la dispozitia clientelor gene false myLove, gene false myPrecious, gene false mySecret si multe altele, toate produsele fiind la un pret acceptabil, raportul calitate-pret fiind foarte apreciat de catre cliente.


Dar de ce aleg femeile sa foloseasca gene false? In cele mai multe cazuri, alegerea este pur estetica – efectiv ne place sa avem gene cat mai lungi si mai curbate, ca sa obtinem priviri profunde, romantice. Este incontestabil faptul ca genele bogate confera farmec si mister privirii si o linie frumoasa ochilor.

Indiferent de motivele pentru care le utilizam, genele false au trecut de la statutul de simplu moft sau de atribut al manechinelor profesioniste la un rol indispensabil in conturarea frumusetii exterioare.
Astazi, genele false sunt un adevarat must-have, mai ales ca ai atatea variante care mai de care mai viu colorate, mai extravagante, mai inedite! Toti marii make-up artisti folosesc gene false in absolut toate machiajele pe care le realizeaza, iar popularitatea lor creste in fiecare zi.

Recunosc, eu am fost, cel putin la inceput, sceptica in ceea ce priveste genele false. Credeam ca e doar un accesoriu inutil, fara un rezultat clar, mai ales in tinerete cand altele sunt atributele fizice apreciate. Odata cu varsta mi-am schimbat acest principiu pentru ca a devenit evident faptul ca genele mele nu mai arata ca acum 20 de ani, nu mai sunt atat de intens colorate, de dese sau chiar de lungi.

Dupa ce am incercat prima oara gene false si am vazut ce efect frumos au asupra privirii, am realizat ca pot sa renunt chiar la unele artificii de machiaj deoarece genele false pot substitui cateva produse obisnuite! 

In concluzie, genele false te pot ajuta sa obtii un look fresh, romantic, jovial, chiar si fara sa mai aplici farduri. Efectul este la fel de surprinzator, dar cu interventii minime din partea ta. Obtii o linie bine conturata a pleoapelor, fara teama ca iti tremura mana sau nu te pricepi sa tragi o linie perfecta cu tusul sau creionul de ochi.

2 comentarii:

  1. cred ca nu as putea neam sa-mi pun singura asa ceva, am 2 maini stangi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata f bine :) o sa consider site-ul pentru urmatoarea mea comanda :D momentan mai am din stocul de la Melkior


    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.