Translate

sâmbătă, 18 februarie 2017

Trendurile lui 2017, intre exagerat si ciudat

Da, suna cumva aiurea titlul, dar este expresiv si defineste bine tendintele in moda prognozate pe site-urile de profil. Eu nu m-am impacat niciodata cu extremele pentru ca nu sunt o fire indrazneata sau extrovertita sau dornica sa se dea in spectacol.
Totusi, dintre toate cele citite de mine despre 2017, parca ar fi cateva elemente care mi-ar conveni si pe care le-as putea combina altfel, mai cuminte, mai potrivit peisajului de pe la noi.
Iata ce se poate desprinde din paradele de moda desfasurate la New York, evenimente care dau tonul pentru tot mapamondul.
Stofa in carouri, in stil tartan, revine in forta, de obicei sub forma costumelor sacou-pantaloni, dar carourile, in general, se regasesc si pe materiale mai diafane, cum ar fi voalul. Tartanul pare sa convina si celebritatilor, asa ca...Dezavantajul este ca imprimeurile tartan dolofanesc ceva de speriat, mai ales cand sunt pe fuste.

 
Stilul "leneveala de duminica", cam asa s-ar traduce. Se refera la haine cu aspect lalau, neglijent, supra-dimensionate, desi materialele pot fi destul de pretentioase. Cred ca le prinde bine pe cele subtiri si inalte, ca isi pot permite sa adauge volum siluetei. Mai include si hainele care seamana cu cele de stat in casa, adica tot lejere si comode.
Sursa: mydomaine.com
Daca tot avem frig cumplit iarna, atunci sa ne inspiram din hainele calduroase ale cetatenilor din Siberia. Paltoane lungi, captusite si tivite cu blana, fuste maxi, tot groase si astea, texturi contrastante, modele traditionale, cam astea ar fi elementele caracteristice. Ei, asta imi place, mai putin blana care nu m-a atras niciodata. Dar Putin pare sa aprecieze traditiile popoarelor de sub obladuirea sa.

Putin pe springtimeofnations,blogspot.com
Femei dolgon din nordul Siberiei, sursa-furinsider.com



Trendul "vin rosu" se refera mai mult la culoare. Mie, culoarea vinului rosu nu-mi place neam, trebuie sa ai tenul potrivit ca sa te poti imbraca asa.
Dar vinul rosu este nimic pe langa outfiturile de adolescenta cam zurlie compuse din haine cu monograme, printuri "animalice", piese asamblate cam la intamplare care te duc cu gandul la o persoana putin...debusolata. Nu disperati, exista si o latura mai sobra care presupune haine cuminti, totul este sa nu deviezi prea tare.
sursa: mydomaine.com

As incheia spunand ca, uitandu-ma prin magazinele de la noi, in cautarea unei perechi de blugi, am constatat ca noile colectii sunt compuse tot din nadragii pe picior care s-au purtat si anul trecut. Mai rau este faptul ca nu se ofera o alternativa. Nu mai exista pantaloni sau jeansi normali, exista doar ciorapii aia care se muleaza pe corp, de parca am avea cu totii 14 ani. Si mai rau este ca vezi cucoane de 50 de ani defiland cu fundurile lasate, fara sa le acopere cu o tunica, asa cum ar fi normal cand porti skinny. Si uite-asa, cand mergem in mall, fiu-meu chicoteste intruna, tragandu-ma de maneca si holbandu-se la toate dosurile care se plimba pe-acolo. Cred ca doamnele in cauza nu prea realizeaza cum arata din spate sau poate ca nu le pasa, cert este ca peste pantaloni stramti se poarta bluze lungi, asa a fost creat stilul, numai ca la noi a fost reinterpretat dupa cum a avut fiecare garderoba.

2 comentarii:

  1. Haha buna observația cu skinny jeans!
    Însă tendințele anului 2017....chiar imi plac!!!!!mai puțin tartanul si hainele îmblănit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tartanul imi place numai la sacouri si mai degraba in nuante de maro, se purta cand eram eu adolescenta. In rest, greu imi convine ceva ce vad azi prin magazine, moda se indeparteaza din ce in ce mai mult de gusturile mele. Poate imbatranesc si devin din ce in ce mai refractara la noutati.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.