Translate

vineri, 5 august 2016

Aceeasi Vama, altfel de cazare sau cum sa ajungi la cort de lux

As fi o mincinoasa daca as afirma ca m-am dat in vant vreodata dupa excursiile cu cortul sau dupa  vacantele petrecute la Vama Veche. Primele mi s-au parut ingrozitor de neconfortabile, celelalte ingrozitor de hipiote. N-am simtit nicicand nevoia sa ma lipsesc de binefacerile civilizatiei sau sa "fraternizez" cu altii din generatia mea. Din acest motiv, si pentru ca fenomenul Vama Veche mi s-a parut intotdeauna prea superficial pentru gustul meu, n-am facut efortul macar de a experimenta un weekend in aceste conditii.
Dar i-am admirat, intr-un fel vicios as zice, pe cei care se aventureaza in necunoscut si in circumstante precare numai de dragul de a fi cu o gasca nebuna-nebuna. Intre prieteni totul pare mai usor de trecut, este un fapt dovedit.
Daca sunteti in cautarea unei escapade de grup si va tenteaza o iesire in atmosfera non-conformista a statiunii Vama Veche, trebuie sa stiti ca aveti doua posibilitati sa ajungeti acolo: ori va faceti bocceluta si va lansati in calatorie, ori cumparati ceva de pe zorilestore.ro. Diferenta ar fi ca, in al doilea caz, intrati intr-o tragere la sorti din care aveti sansa sa va alegeti cu un weekend la mare, in perioada 26-29 august, alaturi de inca sapte prieteni, cazarea fiind asigurata, atentie!, intr-un super-cort, Cortul celor Sapte Simturi din cel mai grozav camping vazut de mine vreodata, Sandalandala. La cazare se adauga si micul dejun, ca parte a acestui premiu atractiv. Si vor fi trei castigatori in total, asadar sansele de castig sunt destul de mari.

Cortul este imens, cel mai mare din Vama, si poate pacali simturile unuia ca mine, nu prea ahtiat dupa provizoratul unui acoperis de panza.

Sa spun drept, numai in filmele americane am mai vazut asa ceva, iar senzatia pe care mi-o inspira este aceea de safari in savana africana.
Asa ca, faceti-va inventarul si incercati-va norocul, achizitionand ceea ce va mai trebuie pentru mare din magazinul ZorileStore. Magazinul este recunoscut pentru comercializarea papucilor brazilieni Ipanema, incaltaminte din cauciuc care arata cu totul altfel decat ne-am imagina pentru acest tip de material, mai colorati, mai comozi, uneori chiar mai eleganti. Eu am o pereche de la ei si au un model tare delicat, ii tin special pentru mare.

Numai ca in magazin gasiti si multe alte lucruri utile, eu m-am orientat spre un rucsac Vans din bumbac, cu fermoar si strans la gura, pe care l-as folosi pentru plaja. Imi place teribil modelul vesel cu frunze stlizate, dar si faptul ca as putea indesa in el toate fleacurile necesare, pastrand in acelasi timp aspectul chic.
La rucsac as asorta si o sapca Vans pentru ca nu prea este indicat sa circuli prin soarele dogoritor fara o protectie corespunzatoare a capului si a fetei.
Daca nu ati ajuns inca la mare in acest an, va doresc distractie placuta. Iar daca va fi si gratis cu ajutorul ZorileStore si Sandalandala, sejurul va fi perfect. Eu ma inscriu, voi va incumetati?

8 comentarii:

  1. Da, chiar e o oferta interesanta, la fel și prezentarea. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi dacă te înscrii şi câştigi, donezi premiul, că nu te dai în vânt după Vama Veche! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eventual sa-l donez cuiva care sta prin apropiere, nu? Ha!

      Ștergere
  3. Nu am fost niciodata in Vama Veche, dar sunt foarte tentata, mai ales ca toti prietenii mei fac asta. Dupa primul an de facultate probabil o sa merg.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ii inteleg pe studenti, confortul e mai putin important daca esti cu grupul si ai alte prioritati.

      Ștergere
  4. Mi-am salvat linkul poate pentru vara urmatoare, anul asta am ajuns in Navodari. Da, la cort. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca esti invatata cu cortul,probabil ca Sandalandala poate parea un soi de rai organizat al iubitorilor de astfel de cazare. Daca ajungi acolo sa ne povestesti si noua cum a fost.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.