Translate

sâmbătă, 18 iunie 2016

Un ceai pentru fiecare. De sezon!

Cand m-am maritat, am constatat ca sotul meu este mare amator de ceai, dar mai putin de cafea. Eu...un pic invers. Adica o cafegeam cu spor din adolescenta, iar din familie aveam o regula bine instapanita: ceaiul nu e bun decat in cizme. Ai fi zis ca asemenea convingeri puternice vor rezista cu brio trecerii timpului. Si totusi, iata-ma 13 ani mai tarziu neputand sa ma lipsesc de cana de ceai zilnica. Dap, consortul s-a apucat serios de cafea, eu am devenit fan ceaiuri parfumate, acum le bem cot la cot pe-amandoua. Ala mic n-are varsta legala pentru cafeluta, dar a imprumutat gustul pentru ceai de la taica-sau si fandoseala cu aromele exotice de la mine. Ca sa stim ca este progenitura noastra draga.
Am baut ceai fierbinte toata iarna, a fost ca un balsam pentru gatul meu sensibil. Am baut ceai fierbinte toata primavara pentru ca imi intrase in sange, la fel de datator de dependenta ca cealalta licoare energizanta. A venit vara cu temperaturile-i de cosmar si eu tot ceai fierbinte beau, stiti ca o bautura calda racoreste mai eficient decat orice lichid rece. Dar candva, spre miezul zilei, cand corpul se incinge si parca ventilatorul interior nu mai face fata provocarilor, tare mai simt nevoia de un balsam racoritor. Pustiul se roaga cateodata de mine sa cumparam cate o sticla de ceai din magazin, variantele acelea gen suc. Eu il refuz categoric, Dumnezeu stie ce chimicale pun astia in imitatia aceea de ceai. E prea dulce si are o aroma dubioasa. Si nu cred ca ajuta cu ceva organismul, in afara de faptul ca este un lichid care poate hidrata.
Ice Tea Amaretto Cherry

Asadar, cum as putea traversa vara fara ritualul unui ceai care a ajuns sa faca parte din viata mea? Raspunsul este: Ice Tea. Un Ice Tea preparat de mine, 100% natural, cu toate ingredientele "la vedere", fara taxe ascunse cum ar zice un bancher uns cu toate alifiile. Rehidratare si remineralizare, plus o experienta gustativa de exceptie deoarece Ice Tea-ul pe care am pus eu ochii este facut din cele mai exotice, proaspete, neasteptate, imbietoare, calmante plante si fructe.
Artaceaiului.ro s-a gandit la un ceai pentru fiecare... Fara teina pentru copii, cu teina pentru cei care tin sa capete energie. Cel mai mare avantaj este probabil faptul ca ceaiurile lor nu au nevoie neaparat de indulcire, fiind cu atat mai benefice organismului.
Imi cunosc copilul, s-ar delecta probabil cu o Pina Colada numai din cauza numelui, dar realitatea este ca acest amestec contine mar si macese, stafide si ananas caramelizat, furnizand vitamina C si fier numai bune pentru un baietoi activ, aflat in crestere. Iar pentru o digestie perfecta si un somn cuminte, i-as oferi seara un Indian Summer din soc, mere, macese, prune uscate si afine, cu nivel de teina zero.
Pina Colada Sencha pare sa fie creat pentru mine, dimineata, cand am nevoie de o infuzie de energie si curaj sa incep o alta zi agitata  Ceai verde, cocos, albastrele si petale de trandafir, recunosc ca este o combinatie...romantica, menita si aromaterapiei.
Ice Tea Vanilla&Bourbon

Pentru sotul meu, atunci cand trebuie sa ramana treaz si alert in serviciul de noapte, as alege Vanilla&Bourbon, un ceai negru vanilat ce poate inlocui cu succes cafeluta de la miezul noptii.
Iar pentru weekend-urile toride cand ma intalnesc cu o veche prietena as pastra Rooibos Amour, un amalgam de amintiri tropicale facut din africanul rooibos, stafide, lemn dulce, Muira Puama, iarba neagra, flori de bujor si bucati de capsuni. Cum sa nu il iubesti? Este perfect pentru o intalnire de suflet, pentru a celebra o amicitie sau pentru a amorsa un sentiment de dragoste.
Am mai declarat aici ca Rooibosul este preferatul meu, pentru parfum, dar si pentru beneficiile pe care le aduce sanatatii. Cel de pe Artaceaiului.ro are meritul de a fi organic, asadar pastreaza tot continutul de vitamine si minerale caracteristice, fiind cu adevarat potrivit pentru sezonul estival cand, prin transpiratie, se pierd multe dintre aceste elemente esentiale functionarii organismului.
Daca v-am convins sa inlocuiti sucurile din magazin cu mult mai sanatoasele Ice Tea, aflati ca ceaiul rece se prepara tot prin infuzarea amestecurilor cu apa fierbinte (doua lingurite la o ceasca de apa), dupa care se lasa la racit cu cateva cuburi de gheata. Amestecurile comercializate de Artaceaiului.ro sunt create in Germania de degustatori profesionisti care selecteaza si combina ingredientele dupa anumite reguli. Pentru o experienta totala, pe site gasiti si accesorii necesare prepararii ceaiului dar, mai mult, puteti alege un cadou inedit pentru persoanele dragi carora vreti sa le daruiti altceva.
Va invit sa va parfumati zilele insorite de vara si sa va simtiti in propria casa ca si cum ati fi in oras, la o terasa, cu prietenii.

9 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Uh, pentru mine e cam tare, aleg mai bine amestecurile de fructe si plante.

      Ștergere
  2. Frumos, si noi lapaim ceaiul intruna, dar nu fierbinte, doar caldut :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am capatat prostul obicei de a-l bea fierbinte, suflu in lingurita si il sorb, desi nu e bine deloc pentru gura si gat. Incerc sa ma dezvat cu Ice Tea.

      Ștergere
  3. Si mie imi place ceaiul ,dar incerc sa-mi culeg ...buruienile.
    Anul acesta am incercat ceaiul de iasomie care da o aroma deosebita altor ceaiuri.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am gasit un ceai bun de iasomie in comert, e greu de spus daca are vreun parfum... Dintre plantele autohtone, recunosc ca ma dau in vant doar dupa musetel si menta si asta doar daca bolesc.

      Ștergere
  4. Un bun obicei pentru energizare, hidratare şi remineralizare!
    Oare există ceai de malţ şi hamei? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce e cu maltul, am vazut ca e mai degraba indulcitor, dar de hamei exista in mod sigur, are indicatii pentru somn.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.