Translate

vineri, 22 aprilie 2016

Yoko d'Holbachie si monstruletii sai

Pe Yoko d'Holbachie am gasit-o pe FB, ii distribuise cineva o poza cu una dintre creatiile si creaturile imaginate de ea. Apoi nu m-am mai putut opri pana n-am vazut toata galeria sa de lucrari. O lume care pare a copilariei, dar, daca analizezi mai atent, parca e ceva pe-acolo care te duce cu gandul la sentimentele unui adult. Un adult care nu vrea sa se desprinda totusi de naivitatea si lumea extraordinara ce populeaza primii ani de viata.
Da, se vede in fotografie, artista a implinit 44 de ani in iulie anul trecut, nu-i arata, nu? Probabil imaginatia sa debordanta ii mentine sufletul si infatisarea tanara. Este totusi formidabil pentru un artist sa-si descopere aceasta viziune dincolo de tinerete.
Unii au spus ca Yoko realizeaza picturi psihedelice, altii au spus ca vede doar niste monstruleti in culori vii...
Yoko s-a nascut in 1971 in Japonia-Yokohama si a studiat la Tokio, apoi a lucrat timp de 10 ani ca designer pentru reviste, realizatori de video game, agentii de advertising. A inceput sa produca arta din anul 2008 si sa o expuna in SUA.
Picturile si desenele lui Yoko d'Holbachie ajung foarte repede la sufletul privitorului, mai ales la acea particica ramasa nealterata de scurgerea vietii, motiv pentru care m-am bucurat sa umplu fundalul blogului cu micutele fiinte cu ochi nevinovati.

2 comentarii:

  1. Ce dragalase sunt. Mie imi plac jucariile cu ochi mari. Dar astea au chiar ceva aparte!
    Multumesc de zambet!
    Un weekend minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.