Translate

miercuri, 20 aprilie 2016

Piramida din sifonier

Na, ca nu stiam ca si tzoalele trebuie cumprate cu masura si dupa niste reguli "piramidale".
Piramida tipurilor de haine pe care ti le cumperi este un mare secret detinut numai si numai de persoanele fashioniste. Eu credeam ca astea sunt dependente de shopping si inghesuie in sifonier tot ce apare peste noapte in magazine, dar se pare ca ma insel amarnic.
Piramida este un obiect misterios, prin asociere cu misterele Egiptului evident, in afara de piramida regulilor de umplere a dulapurilor, mie imi vine in cap numai piramida trofica de care ma simt mult mai atrasa.
Iata marele secret fashion, aveti numele site-ului in partea de jos a imaginii.

SURSA

Daca va nedumeresc cifrele, iata si traducerea:
6. 35% basics- lucruri care compun baza tinutelor, o camasa alba, little black dress, blugii, poseta uni, pantofii negri cu toc, chestii simple care se combina cu alte chestii mai sofisticate
5. 20% casual- hainele obisnuite, de strada, mai colorate, cu imprimeuri, cu diverse designuri.
4. 20% haine profesionale sau office - stiti voi, lucruri decente, mai sobre, dar mai elegante, care caracterizeaza o tinuta de birou
3. 10% sezonierele - strict legate de anotimp, cum ar fi lucrurile de baie/plaja, pelerina de ploaie si altele.
2. 10% haine de seara, ocazii speciale - o rochie simandicoasa, lunga, lucioasa, pantofi eleganti
1. 5% accesoriile- esarfe, bijuterii

Booon... deschid sifonierul meu si cad pe mine diverse chestii, de jumatate n-am nevoie, un sfert mi-au ramas mici, trei sferturi nu-mi mai plac, cam toate le-as da de pomana si mi-as lua viata fashion de la capat. N-am nici o regula in shopping, achizitionez haotic, nu sunt tocmai fashionista decat daca sunt bine dispusa, ceea ce in ultimii trei ani s-a intamplat rar. Si ma intreb: chiar exista persoane care traiesc dupa regulile astea?

13 comentarii:

  1. Fara sa imi dau seama cand, am devenit mult mai cumpatata la shoping, in ceea ce priveste hainele cel putin. Tinutele office ocupa mai mult de jumate din dressing,cele casual chic ocupa restul :) mi-am dat seama ca nu am mai purtat un tricou din toamna trecuta..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ultimii ani am luat tot haine casual, din cele de ocazie foarte rar. dar s-au rarit si ocaziile speciale.

      Ștergere
  2. Habar nu aveam de piramiduta lor de fashion!
    La mine... cam ca la tine! :)
    Dar cum vad eu lucrurile ca un om simplu pe planeta, mai degraba vad aplicata regula aceea, Pareto - 80/20: din tot ceea ce avem, folosim frecvent cam 20% ( pentru ca ne plac, ne vin bine, le-am primit de la dragii nostri, sau pur si simplu ne e lene sa ne gandim la altceva) iar restul il folosim accidental si il mutam de ici colo! Ce zici de o asa abordare fara nici o legatura cu fashion-ul lor?
    Seara buna si zile vesele! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abordarea mea e ca as arunca o gramada, dar unele mai sunt bune, parca nu ma indur...

      Ștergere
  3. Pentru un stil minimalist si cu piese putine imi dau seama ca trebuie sa fii bine organizata si mai ales cumpatata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cam am mania complicatului, nu minimalist, adica duc lipsa serios de basics-uri, nu ma impac cu simplu si uni deloc.

      Ștergere
  4. Eu sunt cumpătata, caci asta imi spune interiorul acum. Port cu drag cateva piese din tot dulapul, mereu am fost admirata pentru ele, desi sunt extrem de simple. Nu simt nevoia lucrurilor noi decat la nivel de pantofi și acolo mă opresc..preturile. Dau 400 de roni pe o pereche doar daca stiu ca-si vor scoate banii prin purtare. Si cum sunt doamnă plimbatoare de catei, tot bocancii ..sunt baza. Port bocăncei și vara, dar la Brasov vara e un moft.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu ma pot lauda ca schimb toalete cu toptanul, dar nu ma pot ghida dupa principii, uneori nu prea am cum sa le asortez intre ele.

      Ștergere
  5. Mie imi mai trebuie clar inca o casa pt hainele mele,stii ce e culmea ca niciodata parca nu am haine suficiente:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am aceeasi senzatie cand deschid sifonierul, e belea mare!

      Ștergere
  6. Tricourile pentru dormit la ce categorie intră? că din alea am o sută și nu mă îndur să le arunc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca intra la "umplutura", poti sa rulezi cate vrei, la mine sfarsesc la carpe de sters prin casa.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.