Translate

marți, 15 martie 2016

Pick N Dazzle - fii surprinsa!

Si am fost!
M-am invartit vreun an de zile in jurul cutiei Pick N Dazzle, intre timp site-ul de unde se comanda a capatat si varianta in limba romana, asa ca am devenit mai sigura pe dorintele mele. Am tot citit parerile altora pe bloguri si fb sau chiar pe site. Laude pe toata linia, chiar daca au mai existat si dezamagiri ocazionale.
Pentru cele care nu stiu despre ce este vorba (cred ca ELE sunt cele mai interesate de concept), fac cateva precizari. Este vorba despre o cutie cu produse cosmetice full-size surpriza, nu stii ce ti se trimite, au mai fost incercari in online-ul nostru, dar au cam sucombat pe parcurs. In prezent, din cate stiu eu merge inainte produsul oferit de revista Marie Claire, sa vedem cat rezista.
Ceea ce m-a determinat sa fac un abonament in aceste zile a fost o promotie extrem de tentanta, amanunte mai jos.
Pick N Dazzle a avut mai intai succes in strainatate, asa ca sper sa existe si la noi macar pentru cativa ani. Eu ii doresc viata lunga si de succes, dar Romania este o piata imprevizibila, asa ca nu se stie niciodata. Chiar traducerea numelui cutiei are sens dublu- alege si uimeste, dar si alege si straluceste!

Functioneaza in felul urmator:
-Intri pe site, v-am dat linkul in prima fraza, si iti faci cont, daca ti-e lene poti sa dai conectare direct cu Facebook in caz ca ai cont acolo;
-Chiar pe prima pagina ai o caseta "Creeaza-ti profilul de frumusete", dai click si ti se deschide un quiz cu multe intrebari despre preferintele tale; bifati tot si cu mare atentie, de aceste alegeri depinde ceea ce primesti in cutie;
-Dupa ce ai completat profilul, dai click pe butonul "Ia-ti cutia acum" tot de pe bara de sus si iti apar variantele de abonament- Premium, Dazzling sau Sleek-cu costurile aferente;
-Apesi "cumpara" pe abonamentul dorit si iti apar alte trei variante pe o luna, trei sau sase luni; completezi adresa de livrare si alte detalii si gata! A doua sau a treia zi esti in posesia cutiei care iti vine prin Fan Courier, transportul intrand in pretul cutiei.
Promotia la care ma refeream este aceea ca in aceasta primavara, la orice abonament pe 6 luni, primesti inca o cutie in luna a saptea. Mi s-a parut super, iar perspectiva de a a avea surprize de acest gen mi-a inseninat ziua. Am ales abonamentul cel mai ieftin, Sleek, de 79 lei/luna, dar fiindca am optat sa platesc ramburs, achit mai mult in primele doua luni, mai putin in a treia etc. Inteleg asta deoarece ti se spune ca poti sa renunti oricand pe parcurs, iar intentia echipei este sa te oblige sa iei macar trei luni, chiar daca "pleci" din sistem pe urma. Mdeh, comertul!
Cititi cu atentie cate si ce fel de produse se ofera la fiecare abonament, sunt 4 full-size si mostre, dar difera brandurile. Avantajul indiscutabil este ca primesti produse care poate nu se gasesc in tara, sunt de calitate excelenta si le capeti la un pret total substantial mai mic fata de ce ai putea gasi in magazine.
Si acum...ta-naaa! Iata prima mea cutie:

Ambalajul este foarte dichisit, mesajul cu primavara este un gest de atentie foarte dragut, dar continutul m-a lasat cu gura cascata. In primul rand, am CINCI produse full-size, nu 4, am si un travel-size si o mostra. Extrem de generos! Mai citisem pe bloguri ca echipa PND face astfel de surprize, dar nu m-am gandit ca pica magareata pe mine de la prima cutie.
Am fost extrem de placut surprinsa de felul produselor, cineva acolo chiar citeste cu atentie profilul de frumusete si ce branduri sau tipuri de produse preferi sau ce culori agreezi mai tare sau ce probleme ai cu parul/pielea. Eu n-am bifat mai deloc produse de machiaj, ceva pe la rujuri totusi, si preponderente in cutia mea sunt produsele de ingrijire.
Iata lista cu produsele:
- Crema de corp Vita-Age-Aurum de 200 ml;
- Sampon anti-matreata biorevitalizant Linfa-Age de 250 ml;
- Crema de maini bulgarian Rose de 50 ml;
- Ruj hidratant Teeez culoare caramel;
-Deo parfum So...? varianta Burlesque de 75 ml;
-Crema de zi hidratanta Zanzibar de 16 gr;
-Mostra plic de crema Kueshi cu caviar de 3 ml.
Absolut toate produsele au termene de garantie mari, pana in 2017-2019.
Intentionez sa vi le prezint pe masura ce le incerc, de-abia astept. Oricum, va veni a doua cutie pana reusesc eu. Acum chiar mor de nerabdare, imi dau seama ce este atat de atragator la acest concept.

6 comentarii:

  1. Asta da achizitie la 79 lei.Nici nu se compara cu beautykit-ul Marie Claire de la noi.
    Sa le folosesti cu drag!Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Aștept cu interes impresiile tale după folsirea produselor. Abia atunci voi lua o hotărâre în ceea ce privește Pick N Dazzle!

    Zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe mine m-ai convins deși cred ca voi mai citi o data articolul sa vad ce am de facut, e cam gri Brasovul azi, deci cu apasari, dar mi-as dori cateva lucrușoare..și ideea de bucurie..

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.