Translate

duminică, 10 ianuarie 2016

Incercate, apreciate mai mult sau mai putin

Am mai scris eu despre faptul ca necesitatea de a ma vopsi cu metode mai blande m-a impins catre vopseaua de par fara amoniac. Asa ca, in prezent, folosesc alternativ, in functie de oferte, vopseaua cu uleiuri vegetale de la Garnier-Olia, Schwarzkopf-Nectra Color si Syoss-Oleo Intense. De regula, toate costa peste 20 de lei, dar sunt reduceri in permanenta, mai rau este ca Nectra Color nu se gaseste neam, desi este cea mai buna dintre cele trei.
In ultimul timp am mers mai ales pe Garnier Olia. Miroase ca o cremuta de corp, este o placere sa o folosesti, dar tine putin daca te speli pe cap ca mine, o data la trei zile. De Syoss m-am ferit, mirosul este mai agresiv desi amoniacul nu este in compozitie, dar culoarea se pastreaza mai bine pe par. Nectra Color le echilibreaza pe toate dar, asa cum spuneam, cam lipseste la apel din toate magazinele.
In ceea ce priveste ingrijirea parului, revelatia si ajutorul din ultima perioada a fost un produs de la Farmec, serul cu efect no-frizz din gama Tratament Expert. La ce imi trebuia mie asemenea produs? Ei bine, pentru ca mi se electrizeaza infiorator parul din cauza textilelor in care ma infasor in aceasta perioada. Mi s-a intamplat sa-mi dau jos gluga de la haina si sa ma trezesc cu firele de par lipite de fata sau plutind in jurul umerilor ca serpii Gorgonei! Extrem de neplacuta senzatia! Si de ce il aranjam cu mana, de-aia se electriza mai tare.


Da, stiu, am un magnetism personal iesit din comun. Si sunt si modesta pe deasupra...
Serul este flaconul cu pompita din dreapta pozei, la sticla de 150 ml. Se aplica pe parul ud sau uscat si nu se clateste. Eu il pufai imediat dupa spalare si il las sa se usuce, tine efectul pana la urmatoarea operatiune de curatare. Dupa uscare nu afecteaza in nici un fel textura parului, nu ingrasa si nu usuca, nu pleosteste, nu indreapta... Dar parul imi sta acum cuminte. De fapt, produsul are actiune de protectie si de prevenire a incarcarii electrostatice si isi face treaba, cel putin la mine care am par uscat la varfuri. Nu il aplic pe tot capul, cam de la jumatatea firelor in jos, asa ca nu stiu daca influenteaza in vreun fel scalpul sensibil sau cu matreata.
In stanga pozei se observa un alt produs Farmec, este vorba despre crema contur ochi antirid Mineralactiv de la Aslavital. Am trecut la o crema mai consistenta de cand a inceput frigul. Combate ridurile si semnele de oboseala. Flaconasul are 15 ml si prezinta o pompita interesanta menita sa o folosesti pentru aplicarea produsului direct pe piele. Eu nu fac asta deoarece la o singura apasare scapa destul de mult produs, suficient cat sa te dai de vreo doua ori in jurul ochilor. trebuie sa ai grija sa nu apesi cu forta pe partea mobila. Intra neasteptat de repede in piele daca masezi cu blandete. Contine argila, goji, ulei de orez si de galbenele, vitaminele A si E, este o lista de ingrediente interesanta, iar mie imi place produsul foarte mult. Desi nu vad textura sidefata anuntata in prezentarea de pe site-ul Farmec. Probabil pentru ca folosesc conturul doar seara. Asta fiindca dimineata ma lupt cu un alt contur, din gama Nutra Effects de la Avon. Asta este din categoria "asa nu". Am avut surpriza sa ma usture ochii in conditiile in care nu ma apropiam cu crema de marginile pleoapelor. Plus ca este la cutiuta si iti vari degetele in produs ceea nu este prea corect. Dar trag de el sa il termin, folosindu-l cu brio pe gat. Daca trateaza pielea din jurul ochilor, atunci e bun si pentru ridurile de pe gat, acolo n-are ce sa usture.

Am sa inchei cu doua sapunuri de iarna. Cel rosu, translucid, in forma de mar, este gaselnita celor de la Oriflame. Mi-a placut deoarece este cu mar si scortisoara. Desi pare ca se flescaieste in savoniera, nu se consuma deloc repede. E cremos, dar isi pierde culoarea rosie si transparenta pe masura ce este folosit.
Pe al doilea, cel roz, l-am gasit la raionul de produse de ingrijire organice din Carrefour. Au astia chestii mai scumpe, cu ingrediente din agricultura organica. Chiar substantial mai scumpe, dar sapunului nu i-am rezistat. E un sapun cu trandafir si argan din gama Provence, la 100 grame. Miroase corespunzator, eu ma dau in vant dupa sublimele roze chiar daca amintesc de parfumul bulgaresc sau tocmai de aceea, sunt oarecum nostalgica... Parfumul sapunului nu este insa  prea accentuat si oricum se simt notele celorlalte ingrediente. Stiti ca trandafirul este indicat pentru pielea sensibila, uscata, asa ca puteti folosi acest sapun inclusiv pentru spalarea fetei. Mai contine ulei din seminte de floarea-soarelui, pulbere de trandafir frantuzesc, extracte de frunze de rozmarin.
Si cu asta basta!
P.S. In stanga pozei, in fundal, se mai observa un tub transparent. Este lipiciul lui fiu-meu. Bun lipici! Daca vreti un review si la asta, anuntati-ma!


2 comentarii:

  1. Nu prea ma tenteaza nimic de la Avon mai ales cand e vorba de creme.Nu cred ca fac nimic daca ma intelegi ce vreau sa spun.Si eu am mai intalnit produse pentru fata care sa nu mi se potriveasca si le-am folosit pentru maini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt tentante din cauza ca iti vin la nas, nu trebuie sa mergi in magazin, am gasit cateva care chiar au fost eficiente, dar si multe dezamagiri.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.