Translate

joi, 23 aprilie 2015

Leacuri vechi in haine noi

Ieri m-am oprit la farmacie. Pustiul imi comunicase extrem de grav ca il doare burta, asa ca ma hotarasem sa-i cumpar niste pliculete de probiotice, sa-i mai curat intestinul gros de bacteriile dusmanoase.
Farmacista, amabila ca intotdeauna, prinde ocazia si ma intreaba de ce ii dau probiotice. Ii explic care este problema, ca domnul scapa cateodata la prostioare de genul floricele de porumb, chipsuri si bombonele cand nu suntem noi prin preajma si are nevoie de o "purificare" periodica.
"V-as recomanda un produs nou" ciripeste domnisoara farmacista.
"Ei, na! Vrea sa-mi bage pe gat vreo prostie la supra-pret"ma gandesc eu. Am intrebat-o despre ce este vorba, ca ma rodea curiozitatea. Se duce la raft si vine cu o cutie galbena.
" Se numeste Filtrum si se poate da copiilor de la cea mai mica varsta. Absoarbe toxinele, alergenii, cimicalele si regleaza bacteria Helicobacter din stomac. Inlatura mirosul urat din gura si regleaza tranzitul intestinal".
Aveam o vaga banuiala, asa ca insist:
"Bun, si ce contine de fapt?"
Desface prospectul si imi citeste de la compozitie:
"Lignina hidrolizata"
Aaaaa, asta era smecheria! Domnisoara imi facea reclama la traditionalul carbune medicinal. Ma uitam la ea, nu avea mai mult de 30 de ani, probabil chiar credea ca e un produs nou. Frumos si pompos nume ii gasisera ca sa il relanseze: Filtrum. Ma lasi!
L-am luat. Ca era 5,4 lei folia de 10 pastile si combinat cu probioticele avea sa-si faca treaba. Lucru dovedit chiar de a doua zi. Tot leacurile vechi si simple sunt cele mai eficiente!

3 comentarii:

  1. Daca tot sunt babesti puteai invata si un desantec pentru deochi.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, da, daca farmacista imi arata si cum sa sting chibritul in apa neinceputa ar fi fost demonstratia completa.

      Ștergere
  2. E foarte bun si nu cred ca clasicul carbune

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.