Translate

duminică, 15 martie 2015

Din abisurile gandirii altora

Cuvinte cheie de pe care s-a intrat la mine pe blog:
"casa visurilor mele monolog"
E drept ca ma uit cateodata la apartamentul meu si vorbesc singura... To be or not to be? Nu asta-i intrebarea, intrebarea e "pana cand?"
"fantezii cu matusa"
La asta am ramas muta, mi-a trebuit un timp sa-mi aduc aminte cand am scris eu despre matusa-mea... Dar am scris! Ca mi-a dat niste sticle super-tari. Curat fantezii! Ce-o fi crezut ca gaseste vizitatorul pe blog? Scene Triple X cu matusa in loc de Vin Diesel?

4 comentarii:

  1. Fantezii cu matusa e incest, intreb si eu :)
    Eh, ma amuz pt ca uneori vreau sa caut o poza "anume" dar de fapt imi inchipui doar ce-as vrea sa gasesc si mai dau niste search-uri tembele ca sa fie si rezultatele ciudate. Dar nu, nici cu vreun unchi n-am avut fantezii :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu pana la a cata spita din familie e incestul, dar matusa-mea e de-acelasi sex cu mine asa ca nu se pune la socoteala. Asa se intampla cand rafinezi cautarile, ies chestii ca niste poante bune.

      Ștergere
  2. Ha, ha! Sunt "mortale" aceste referinţe de la motoarele de căutare. O să mai verific şi eu, căci mă amuză foarte tare cum ajung unii pe blogurile noastre, când de fapt ei caută alte... fantezii! :-)
    O săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. pana acum am crezut ca "fantezii cu rahat" (niste..delicatesuri culinare din cofetariile de demult) e cea mai tare chestie! dar recunsoc, "fantezii cu matusa" e peste! :))

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.