Translate

duminică, 1 februarie 2015

Un lux accesibil


"Fabricat in Romania" si "Un lux accesibil" sunt cele doua caracteristici ale producatorului de parfumuri El-Divino. Inca din 2005!
Eu, personal, am observat o anumita atitudine rezervata a consumatorului fata de produsele care nu sunt fabricate in mod traditional la noi in tara. Mai degraba ne repezim sa cumparam, fara sa punem intrebari, spre o marca straina consacrata, decat spre una autohtona. De ce aceasta neincredere? Trebuie sa recunoastem ca dam uneori chix in alegerile noastre dupa nume straine sonore.


El-Divino produce parfumuri din esente frantuzesti, respectand cu strictete retetele originale. Sa nu-mi spuneti ca nu va ganditi in acest moment la faptul ca, daca tot dati un ban, macar sa fie pe un parfum de import. Dar daca v-as spune ca parfumurile El-Divino au concentratia si consistenta celor ale marilor producatori, mai putin pretul? Da, pretul face diferenta in acest caz. In plus, puteti gasi in oferta arome asemanatoare celor consacrate.

Probabil n-as fi crezut ca situatia este chiar atat de roz - oricum, sa ai la "botul calului" o gama atat de larga de parfumuri de calitate este un avantaj formidabil -  daca n-as fi putut sa si testez efectiv cateva produse: un pulverizator de poseta, un spray de corp si zece mostre. Si, cum imi place sa ma "aromatizez" substantial atunci cand plec undeva, saptamana aceasta a fost o adevarata orgie de mirosuri care mai de care mai...divine.

Este inutil sa va povestesc ce parfumuri mi-au placut mie dintre cele testate deoarece la El-Divino gasiti tot ce v-ati putea dori in materie de combinatii de esente si mirosuri. Mai important mi se pare sa accentuez calitatea produselor si aici este nevoie de cateva precizari.
Parfumul inseamna esente+apa+alcool si numai proportia dintre acestea genereaza caracteristicile diferitelor tipuri de lichide parfumate. Parfumul si apa de parfum au obligatoriu 90% alcool etilic,  tot ce este sub acest procent se incadreaza la apa de toaleta, apa de colonie sau chestii mai slabe. Dupa cum observati in foto, pe flaconul mare apare procentul de 90% vol, iar produsul este comercializat ca " spray de corp parfumat" ceea ce pe mine m-a derutat foarte tare. Dupa 8 ore la serviciu, hainele au continuat sa miroasa, a doua zi inca deschideam sifonierul si ma izbea o adiere parfumata. Surpriza a fost extrem de placuta, eu credeam ca am de-a face cu o calitate precara a body spray-ului, asa cum eram invatata cu acest tip de spray din alte marci straine. Apoi am observat aceeasi calitate si la celelalte parfumuri testate. O alta surpriza a fost faptul ca pielea mea nu s-a iritat, de obicei nu pulverizez direct pe piele deoarece sunt alergica la unii compusi. Pe urma am citit ca body spray-ul chiar are proprietati hidratante si este destinat pielii sensibile. Mai mult, este o alegere potrivita in cazul in care, din ratiuni financiare, nu vreti sa cumparati un parfum.
Am descoperit in aceasta saptamana ca notele florale nu mai sunt neaparat in topul meu personal. Totul tine de modul cum combini ingredientele. Body spray-ul Harmonie (cod 005) este floral, dar mie mi s-a parut ca este mult mai potrivit, datorita florii de portocal si chiparosului, cu anotimpul rece. Ba, chiar m-a dus cu gandul la eleganta si rafinamentul unei doamne, nu ca eu nu m-as considera a fi o doamna, dar acest parfum merge purtat in anumite ocazii mai speciale.
Pulverizatorul de poseta Ines (cod 015), lemnos si fructat, mi-a sugerat dantela veche, tablouri vintage si o moda in care se purta clutch-ul metalic in care de-abia incapea o batista. De fapt, de fiecare data cand il miros, senzatia de belle epoque este pregnanta ca o excursie in masina timpului.
Am trecut prin parfumul Prisca (011) dulce floral, cu gandul la parcurile inflorite din adolescenta si am adulmecat Love Always (009) simtindu-ma o femeie cu multa initiativa, alintata si puternica in acelasi timp. Absolute (001) m-a adus inapoi in orasul modern, plin de lumini si magazine, iar Aquarius (003) m-a purtat intr-o vacanta exotica, pe o plaja plina de soare.
Ceea ce vreau sa spun este faptul ca fiecare parfum testat mi-a spus o poveste, puternic individualizata, de neconfundat. Fiecare combinatie de esente are o personalitate si, mai mult, iti pot influenta starea de spirit in cele mai neasteptate directii. Chiar si acum, cand scriu, desfac recipientele pe rand si le miros din nou, savurand exploziile de senzatii si imagini. Este cu adevarat o aromaterapie!
Prezentarea parfumurilor El-Divino se face in sticlute de la 8 ml (15 lei) pana la 100 ml (100 lei), body spray-ul este in pulverizator de plastic la 100 ml (20 lei), exista si after-shave in sticla de 90 ml (20 lei), dar trebuie sa verificati oferta pentru a descoperi si alte produse. Parfumurile le puteti gasi si in magazinele fizice din mai multe orase din tara, cum sunt Bucuresti, Constanta, Iasi, Bacau, Targoviste, Pitesti, Alexandria, consultati lista de pe site pentru a vedea locurile unde sunt comercializate.


4 comentarii:

  1. eu am o vina vinovata! adooor parfumurile, rau de tot! 3 parfumuri acum, in total...cateva sute de euro...daca as putea sa mai reduc din costuri ar fi bine:) banuiesc ca nu am cum sa ajung la oferta asta nu?..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe site ai formular de comanda, poate ti le comanda cineva din tara si le iei cand mai vii... Sau ai si formular de contact, poti sa intrebi daca expediaza si in strainatate.

      Ștergere
  2. nu cred ca exista femeie sa nu adore sa se parfumeze :) Interesant acest El Divino!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am cumpărat și eu câte 10 ml din câteva parfumuri de la ei pentru test. Scumpe pentru ce oferă. Sintetice în cel mai inalt grad. Maximum 1 oră de intensitate mare. Liniare, nu se transformă, revelându-și notele pe care ar trebui să le aibă. Palide copii ale originalelor pe care încearcă să le imite. Vreți clone bune: Milton Lloyd, firmă englezească. ~20 lei/50 ml.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.