Translate

marți, 29 iulie 2014

Din perlele copilului

"Mami, mami!!! Vino sa vezi cum doarme asta micu'...Este de-a dreptul EPIC !"

Mda, il inteleg, priviti si voi!
Hamsterii mei nu mai au instincte de conservare, dorm bustean. Seara trecuta, cand a tunat mai tare, nici macar n-au deschis ochii. Unul dintre ei, care picotea in fund, a tresarit si s-a lasat usurel pe spate, asta a fost toata reactia lui! Cand i-am cumparat, vanzatoarea mi-a povestit ca cineva i-a zis:
"Domnisoara, v-a murit un hamster!!!"
"N-a murit, doamna, asa dorm ei!"
Ei bine, dorm in nas, in frunte, cu burta in sus, lungiti pe burta, colac, in fund, pe-o parte, rezemati unul de altul, ce sa mai! Au o viata tare complexa! Cand sunt cu burta in sus stau cu boticul deschis, ma mir ca nu horcaie, seamana cu Jack Nicholson in scena din "Vrajitoarele din Eastwick".


10 comentarii:

  1. Jack Nicholson şi hamsteri! Interesantă idee! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vrut sa pun scena din film, dar n-am gasit nimic pe youtube, este dementiala!

      Ștergere
  2. Uf, ce m-a intristat postarea asta, exact aici am nimerit.
    Sa-ti traiasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg, cel mai greu este sa te desparti de asa dragalasenii!

      Ștergere
  3. Tare haiosi sunt, wow, atat de mult dorm? CE POZITII DE SOMN, AU !!! Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-aia sunt usor de ingrijit, toata ziua n-ai treaba cu ei!

      Ștergere
  4. Cat sunt de draguuuuti! In copirarie am avut si eu unul care a scapat din cusca lui si s-a ratacit pe sub mobile. N-a mai fost de gasit! Presupunerea mea trista este ca a cazut de la balcon!

    RăspundețiȘtergere
  5. Păi chiar că e epic ! :))))))))))))))

    Super fotografii !

    RăspundețiȘtergere
  6. Am avut in casa, pentru o jumatate de an dar... nu i-am atins niciodata. Imi placea sa ii privesc si atat! :))
    Excelente perle! :))) un scump, baietelul tau! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este si sotul meu ! Zice ca sunt tot soareci si el nu agreeaza neamul soricesc. Eu ii mangai, ii prind, cu toate ca cel mic musca de mama focului.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.