Translate

miercuri, 21 mai 2014

Miercurea fara cuvinte

Iti plac imaginile care spun o mie de cuvinte, ai obosit de atatea vorbe si vrei sa taci un moment si sa asculti gandurile tale si pe ale altora? Participa la MIERCUREA FARA CUVINTE...Afiseaza pe blogul tau o fotografie sau mai multe prin care vrei sa spui ceva, apoi fa-i o vizita lui Carmen si lasa-ti propriul link in tabelul participantilor.

O jucarioara ingenioasa gasita in punga de cereale... Interesant cum este plasat centrul de greutate in ciocul pasarii!


 Poza saptamanii gasita pe net...



De la Noaptea Muzeelor...

Productii de saptamana trecuta...




17 comentarii:

  1. Imi plac lucrurile facute de tine.... sunt tare romantice! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesante imaginile tale de azi! Poza cu melcii chiar e adevarata?! E super!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nice pictures , full of beauty , the wonderful snails !

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place "productia" ta de saptamâna trecuta! esti grozava! cata rabdare si talent! Felicitari!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase porțelanuri ! Nu am înțeles cum e jucăria aceea ....

    Zi frumoasă !

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe cadre,toate îmi plac!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drga!

    RăspundețiȘtergere
  7. Și eu votez poza cu melcii. E deosebită. O zi plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Tare drăguț! Frumoase și lucrările tale!

    RăspundețiȘtergere
  9. Melci şi ghinde... O fi oare posibil?
    Îmi plac medaliile şi farfuriile tale! Spor!

    RăspundețiȘtergere
  10. Interesanta jucarie! Imi place sa cumpar pufuleti, cereale, oua Kinder si tot ce are "jucarii surpriza". :) Si nu de fiecare data le cumpar pentru copii...
    Fotografia cu melcii e tare faina! :)
    Iar despre "productiile" tale am mai scris: excelente! Succes!
    Zile fericite sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  11. Anul acesta am pierdut noaptea muzeelor :(

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună ziua !
    Iată-ne la o nouă întâlnire în MFC prin bunăvoința doamnei Carmen.
    Din cauza unor probleme tehnice nu am putut continua la MFC.
    Îți doresc să ai parte de o zi frumoasă și liniștită în care să faci tot ce dorești.

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi plac lucrarile tale! Sunt tare frumoase, de mult timp le tot admir, ai un talent deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place randunica.
    Imi imaginez ca e randunica....prima.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ai vazut ca ai castigat locul 4 la Primavara Bloggerilor??? Felicitari si scuze ca am scris aici, nu stiam unde altundeva sa te gasesc;)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.