Translate

sâmbătă, 12 aprilie 2014

Din perlele copilului

Mostra de laudarosenie nr.1...
Joaca Counter Strike pe un server.
"Mami, mami, sunt pe primul loc. Cu zero puncte. Dar si ailalti au tot zero puncte!"

Mostra de laudarosenie nr.2...
Prima zi.
"Ce-ai facut la concursul de la mate?"
"Am luat 58 de puncte din 60, am avut cel mai mare punctaj din clasa!"
A doua zi.
" Ei, de fapt am luat 57, ca am gresit vreo doua cifre. Numai eu si inca un baiat am luat atatea puncte."
Varianta pentru bunica.
"Am luat 59 de puncte..."
Varianta pentru fraieri.
"Sunt cel mai bun din clasa la mate!"
A patra zi. Fara cuvinte. De fapt tot nu stiu cat a luat la mate. Ar fi bine sa fi trecut de 50. Totusi!

5 comentarii:

  1. Baiatul tau e un geniu,atat la mate cat si in viata.Sa fie sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ii bun la mate.Se joaca cu numerele.:))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. ;))) are STIL baiatul! :)
    La multi ani în ziua Floriilor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un punct in plus, unul in minus, tot acolo . Important este ca e intre primii :))

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.