Translate

miercuri, 5 martie 2014

Primavara incepe cu bijuteria potrivita



N-am ascuns niciodata obsesia pentru bijuterii. Desi port putine in timpul iernii, timpul caldut imi trezeste brusc pofta de podoabe. Este oficial, suntem la debut de primavara, pe la mine este ploios, dar am auzit pitigoii si gugustiucii cantand cu multa speranta in glas, asa ca merg pe incredere. Stiu ei ce stiu! Pun pariu ca intr-o luna vom incepe sa aruncam hainele de pe noi. Normal ca, neputand sa umblam asa golasi (hi,hi!), va trebui sa acoperim cu ceva pielea, de preferinta cu bijuterii. Nu si in cazul barbatilor, ba chiar este recomandat ca acestia sa nu exagereze cu descoperitul. Consider ca este un motiv suficient pentru care noi, femeile, sa trecem la shoppingul de sezon. Al doilea motiv este aceasta luna dedicata femeilor si cadourilor. Un barbat n-ar trebui sa se fofileze in cazul in care a depasit data de 8 Martie si are impresia ca obligatiile au luat sfarsit. Nu, martisorul se poate intinde pe tot parcursul lunii, ba chiar si in aprilie, ca tot vine Iepurasul...

Pentru femeile care de-abia asteapta zilele inmiresmate de primavara si serile senzuale petrecute alaturi de cel iubit, pentru barbatii aflati in cautarea cadoului perfect, pentru persoanele indragostite de patina argintului trebuie sa spun ca am descoperit pe Regalgold.ro bijuterii absolut deosebite, a caror unicitate este data de aspectul vintage si faptul ca sunt handmade. Sunt de provenienta israeliana, o sursa inedita pentru piata noastra, si au un design ce inspira ceva din obiectele antice, bogatia orientului, miturile biblice, opulenta Bizantului. Motiv pentru care eu m-am indragostit definitiv si iremediabil de ele si am hotarat sa le dedic o prezentare mai ampla. De fapt am mai scris eu candva despre bijuteriile antice, nemuritoare, purtabile in orice epoca. Brandul Regal Gold confirma pe deplin ceea ce remarcasem si eu. Extrase din istorie, prelucrate in linii mai moderne, pastrand insa aspectul brut, aparent neslefuit, bijuteriile brandului par batute direct pe nicovala de un mester din alt timp. Dar cu finete si multa imaginatie! Opalul, cuartul, perlele, granatul, onixul si aventurinul, simbolurile gravate, uneori amintind de evenimente religioase, adauga mesaje si straluciri misterioase argintului invechit, accentuand aerul atemporal al pieselor. Mi-a facut mare placere sa citesc istoria brandului pe blogul dedicat de pe site. Am vazut cu ochii mintii micile ateliere evreiesti in care traditia manufacturarii podoabelor s-a transmis din generatie in generatie, de mii de ani, pastrand secretele unui lucru facut cu mult talent. Si am aflat informatii utile cum ar fi aceea ca opalul imperial, desi extrem de rar in tara noastra, este mai ieftin decat banalele cristale Swarosvski sau descrierea unor tehnici antice sau cum sa-ti alegi bijuteriile in functie de anumite criterii.
Veti spune ca astfel de bijuterii au preturi pe masura, dar eu am sa va arat lucruri la indemana, exista pe site categoria bijuterii de argint ieftine care se remarca printr-un raport calitate-pret excelent, avand in vedere modelele deosebite. Si pentru ca am pomenit despre primavara, iata alegerile mele pentru ocaziile din lungile seri inmiresmate, in care problemele par extrem de indepartate si singura certitudine sunt sentimentele care plutesc in aer. 

Bratara cu opal imperial pentru o plimbare pe sub castanii infloriti
 
Inel cu argint si sidef pentru o iesire la terasa
Colier din argint pentru a admira apusul pe o plaja exotica
 
Inel supradimensionat pentru o seara in club
 
Cercei cu granat pentru o masa cu un vechi prieten

2 comentarii:

  1. Pasiunea pentru bijuterii este raspandita printre femei.E bine ca le porti ,daca le cumperi,altii numai cumpara.Am dat unor nepoate multe bijuterii din argint,care sunt mai potrivite pentru ele acum.Sa-ti indeplinesti dorinta de zilele ascestea,ca vne primavara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase, am intrat direct la bijuteriile de argint (o slabiciune a mea) si am gasit cateva piese superbe.
    Si ai dreptate, o noua primavara trebuie intampinata cu podoabe noi :)
    De exemplu, pana apar toate florile primaverii noastre tarzii, ar merge si astea
    http://www.regalgold.ro/cumpara/bratara-b704-6665036
    O primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.