Translate

marți, 27 august 2013

Meloman pentru o zi

SoriN ne provoaca la "muzici" alese, fa-i o vizita si inscrie-te daca ai un feeling. Mai ales in zilele de marti!

Shania Twain este o cantareata care s-a ridicat prin talent si multa, multa munca inca din copilarie. A cantat prin baruri si provine dintr-o familie umila. A invatat sa fie modesta, sa aiba bun-gust si sa se bucure de succes la modul decent. Este un artist pe care eu il admir, nu numai pentru ca imi place muzica country adusa la parametrii moderni, asa cum o face ea, ci si pentru romantismul si bucuria ce razbate din melodiile compuse de ea.

7 comentarii:

  1. Fiecare cu Shania lui. Eu am bagat-o pe cea mai cunoscuta.
    A ta e faina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are unele mai vechi foarte frumoase, pe urma le-a mai rafinat...

      Ștergere
  2. Asa o vad si eu, imi place femeia asta si vocea ei.

    RăspundețiȘtergere

  3. Ooo, daaa!
    Foarte frumoasa melodia, o reascult mereu cu drag!

    Sa-ti fie seara bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  4. O placere sa reascult piesa!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasă melodie! Şi ce cântăreaţă deosebită!

    O noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi place de ea ... si de cum canta ea ... nu numai country, ci si baladele, pop-ul ....Dintre cele country imi place foarte mult Any Man Of Mine ...

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.