Translate

marți, 20 august 2013

Meloman pentru o zi

SoriN ne provoaca la "muzici" alese, fa-i o vizita si inscrie-te daca ai un feeling. Mai ales in zilele de marti!

Sugarland este o formatie "plecata" din country, se cunoaste dupa inflexiunile din vocea solistei, Jennifer Nettles. Dar au adoptat solutia de cosmetizare in pop, astfel incat sa fie pe gustul unui public cat mai larg, lucru practicat de multi alti cantareti ai genului, Shania Twain fiind un bun exemplu in acest sens. Jennifer Nettles are o voce exceptionala, iar melodiile sunt foarte frumoase. Sper sa va placa.


5 comentarii:

  1. Imi place! :)
    Sa ai o seara placuta si o noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa alegere! M-am bucurat sa-i descopar :) Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce mi-ai facut tu mie ... actorul din primul videoclip l-am vazut intr-un serial si nu-mi amintesc exact care ... mici fixatii din astea, trebuie sa-mi amintesc :)
    Frumoase alegerile tale, auditii placute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Seamana cu tipul ala frumusel, politistul din Fast and Furious, dar nu sunt sigura...

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.