Translate

sâmbătă, 17 august 2013

Happy weekend

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 32

Cred ca ati primit si voi, la un moment dat, pe mail, acest exercitiu amuzant. De fapt este un exercitiu menit sa demonstreze cat de complexa este mintea umana. Incercati sa-l cititi, veti vedea ca, pe masura ce parcurgeti cuvintele, veti prinde sensul lor fara prea mare efort.

4C357 M354J D3M0N57R34Z4 C4 M1N73A N0457R4 E573 C4P4B1L4 D3 4B57R4C71Z4R1 3X7R40RD1N4R3! 4B50LU7 1MPR3510N4N73! L4 1NC3PU7 A FO57 M41 GR3U, D4R 4CUM, L4 4L D01L34 R4ND, M1N73A 74 1NC3P3 54 C17345C4 4U70M4T, F4R4 54 M41 G4ND345C4. P071 54 73 M4NDR3571! NU 7071 04M3N11 P07 C171 73X7UL 4574.

15 comentarii:

  1. Wow! La început citeam cifrele (Sapte etc.), dar apoi am observat! Super!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce drăguță e ideea! Tare simpatic acest fel de a ajuta oamenii să își dea seama de... IQ-ul lor!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest mesaj demonstreaza ca... :)
    Si mie mi s-a parut interesant si l-am "dat mai departe"! Si vine cineva si-mi zice: "mare lucru, oricine poate sa citeasca!" Dar mai va! Sunt oameni care nu-l pot descifra.
    Duminica frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, unii nu il "vad" decat dupa multe chinuri. Ar fi fost interesant de interpretat rapiditatea cu care il descifreaza fiecare.

      Ștergere
  4. :) Nu l-am primit niciodata. E foarte interesant. Adevarul e ca l-am citit din prima. Pe "4C357" l-am ghicit dupa ce am citit al doilea cuvant, de care vizual mi-am dat seama instantaneu ca e de fapt un cuvant, nu vreun cod. La "M354J" ma refer. :)
    Mi-a placut mult acest exercitiu, ca sa-i zic asa. Imi plac chestiile de acest gen :)
    De curand am mai vazut un text in care, in cuvinte, doar prima si ultima litera erau la locul lor, restul erau toate amestecate. Cu toate astea, se putea citi relativ usor. :)
    Iti doresc in continuare Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  5. Javra, trebuie sa-l stii, a lasat la mine un comentariu cum ca nu poate comenta la tine desi doreste. Nu inteleg de ce, modul de a lasa comentarii pare identic cu cel de la mine. Vad ca se permit comentarii in multe variante totusi lipsesc posibilitatile cu "Nume/Adresa URL" si "Anonim". El ar dori sa fie posibil cel cu "Nume/Adresa URL". :)
    Multumesc anticipat in numele său.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a mai zis cineva asta, dar eu am ca variante aia cu Anonim, utilizator inregistrat, cu cont Google sau membru al blogului. Care este?

      Ștergere
    2. La Setari trebuie sa bifezi prima varianta, cea unde se spune ca poate comenta Oricine. Eu asa am bifat la mine. Avem aceeasi forma de caseta la comentarii. :)

      Ștergere
  6. Nu stiu cat de antrenata sunt,dar l-am citit repede,batranetea isi spune cuvantul.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) uite cum îmi pui tu neuronul la treabă în week-end. Deci să mă simt mândră de neuronul meu, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. La inceput m-am uitat ca la vreo eroare, apoi am citit textul si insiruirea de la sine :)

    RăspundețiȘtergere
  9. :)...am primit si eu e-mail-ul...interesant ca poti citi mesajul...:))...au circulat si sub alte forme, dar ideea era aceasi...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este interesant cum recunosti cuvantul numai dupa doua litere si pozitia lor...Daca stai sa te gandesti cand citim o carte, citim la fel. Nu silabisind tot cuvantul ci recunoscandu-l.

      Ștergere
  10. Da, interesant! L-am citit imediat, o fi batranetea, cum spunea Floarea bunica? :D
    Ideea e ca exista si un revers: tocmai pentru ca pot citi asa, din zbor, de multe ori nu imi vad greselile evidente dintr-un text :P

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.