Translate

vineri, 26 iulie 2013

O oportunitate de câştig – Test, like, share



Cred cã v-aţi dat seama cã sunt o persoanã cãreia îi plac provocãrile, concursurile de tot felul şi, în general, oportunitãţile de a câştiga ceva cu efort minim.  Aş putea spune cã, în ultimii ani, am avut beneficii destul de substanţiale de pe urma participãrii la diverse campanii şi nu am de gând sã mã opresc, voi stoarce în continuare tot ce se poate din ofertele online. De data aceasta am în faţã o astfel de ocazie şi vreau sã vi-o împãrtãşesc deoarece are cerinţe prea simple şi distractive în acelaşi timp, ca sã o ratez sau sã o rataţi. Ar fi pãcat sã nu profitaţi deoarece este loc pentru toatã lumea. De fapt, cu cât mai mulţi, cu atât mai bine! Aşadar, iatã ce am descoperit… 


 Pe site-ul http://www.buzzstore.ro , o echipã entuziastã s-a gândit sã implementeze şi la noi un concept de marketing participativ. Totul porneşte de la principiul cã pãrerea ta conteazã pentru dezvoltatorii de produse şi servicii. Site-ul intermediazã aceastã legãturã dintre o companie oarecare şi consumatori. Sunt iniţiate campanii pe diverse tipuri de produse/servicii, iar cei care sunt înregistraţi în baza de date a site-ului (buzzerii) sunt invitaţi sã încerce produsele pe care le primesc acasã. Buzzerii testeazã şi îşi dau cu pãrerea la modul cel mai sincer, cã acesta este tot interesul în acest proces. Compania-client vrea un feed-back real, în funcţie de care sã-şi ajusteze calitatea produselor, politica de publicitate, sã ştie punctele slabe sau forte ale ofertei, începând cu designul ambalajului şi terminând cu mirosul produsului. Am dat un exemplu. Ca urmare, vreţi sã vã înscrieţi în campanii? Urmaţi paşii de mai jos:
1. Intrã aici si completeaza formularul de înscriere pentru a-ti face un cont
2. Odatã contul activ, acceseazã-l şi completeazã un chestionar general (este foarte important deoarece, în acest fel, echipa site-ului va şti ce campanii ţi se potrivesc, în funcţie de cerinţele firmelor pentru testare)
 SI ASTA E TOT! Nu-ţi rãmâne decât sã aştepţi o invitaţie în cãsuţa de email.
ATENTIE: Nu este obligatoriu ca, la fiecare campanie nou lansatã, sã fii invitat sã participi. Modul cum sunt aleşi buzzerii pentru testãri depinde de mai multe criterii. Nu trebuie sã fii dezamãgit, în mod sigur se va ivi o campanie şi pentru tine.
 Dacã ai primit mult-aşteptata invitaţie pe mail, înseamnã cã eşti “in” şi urmeazã adevãrata distracţie. Faci parte dintr-o comunitate selectã care încearcã produse noi şi te încurajeazã sã fii lider de opinie în grupul tãu. Concret. Primeşti gratuit, acasã, spre testare, cele mai noi produse şi servicii. Le studiezi, le rãsuceşti pe toate pãrţile, le lauzi, le critici, ai revelaţii, nu conteazã. Conteazã ca toate aceste descoperiri sã le împãrtãşeşti cu prietenii, familia, cunoştinţele tale. Trebuie sã “strigi” cât poţi pe reţele de socializare, bloguri, forumuri, în discuţii libere. Faci poze/filmuleţe cu coletul, produsele, din timpul testãrii, al discuţiilor şi le urci pe Facebook, Youtube sau poţi pur şi simplu sã-ţi pui pãrerea în cuvinte (civilizate !) şi sã o trimiţi organizatorilor, pe contact@buzzstore.ro.
Alte avantaje:
Site-ul a pus la punct şi un program atractiv de fidelizare prin puncte. La înscriere şi completare de chestionare/sondaje primeşti puncte. Gãseşti în contul tãu un link de recomandare pe care îl poţi trimite prietenilor. Fiecare prieten adus în program îţi asigurã alte puncte. In funcţie de activitatea desfãşuratã într-o campanie, primeşti din nou o mulţime de puncte. 100 de puncte valoreazã 10 RON. Poţi sã acumulezi oricâte puncte, iar fiecare 1000 de puncte pot fi transformate în bonuri cadou de câte 100 RON. Atenţie, condiţia este ca punctele sã nu provinã numai din recomandãri, trebuie sa fi participat la minim o campanie.
Un alt avantaj este faptul cã existã campanii în care vor fi trimise în colete şi mostre pe care le poţi împãrţi prietenilor. Trebuie sã îi îndemni sã formuleze impresii obiective, iar dacã fotografiezi/filmezi/transmiţi şi opiniile lor, acumulezi de asemenea puncte.
Ce se doreşte de la buzzeri?   
Pentru ceea ce ai de câştigat ţi se cere un efort foarte mic. In primul rând sã fii sincer cu informaţiile pe care le furnizezi despre tine. Acestea sunt în deplinã siguranţã pe site, sunt luate mãsuri corespunzãtoare de securizare a datelor. Atunci când primeşti o invitaţie pe mail, ai un interval de timp la dispoziţie în care sã completezi chestionarul de campanie. E o cerinţã obligatorie, uşor de respectat dacã ai furnizat un mail pe care îl verifici zilnic. Te încadrezi în timp şi astfel ai garanţia cã ai fost validat în campanie. Faptul cã ţi se cere sã creezi “buzz” online nu este aşa un capãt de ţarã. Oricum, sunt sigurã cã petreceţi ceva ore pe diverse site-uri şi reţele de socializare, discutând cu prietenii şi schimbând impresii, de ce sã nu câştigaţi ceva din pasiunea voastrã? Si mai este şi distracţia, aşa cum spuneam la început. Curiozitatea vã este satisfãcutã, puteţi “bârfi” fãrã restricţii şi, culmea!, mai sunteţi şi recompensaţi pentru treaba asta.

2 comentarii:

  1. Pare interesant dar cred totusi ca e complicat si nu stiu daca chiar se castiga ceva. Am experienta unui site de sondaje online care functioneaza asemanator. In plus, eu n-as avea timp. Nu stau pe FB desi am cont (doar pt. blog) iar pe alte retele nici atat. De fapt nici nu stiu altele in afara FB.
    Iti doresc succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e ca site-urile cu sondaje unde nu stii niciodata daca iti iese ceva...Aici e mult mai concret, nu sunt trageri la sorti, pur si simplu esti selectat in campanii si primesti produse pentru testare. Efortul de a face un cont la inceput e minim. Despre produsele incercate poti sa scrii pe blog si sa distribui pe Fb de exemplu. Daca te agiti mai mult primesti puncte si mai ai niste beneficii in plus, asta e toata smecheria.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.