Translate

sâmbătă, 29 iunie 2013

Stanhome


Astazi a fost o binecuvantata zi de curatenie, in care am frecat tot si am simtit ca munca ma elibereaza. De gandurile negre, ca tot facand genuflexiuni, intinderi si mersul piticului, am uitat sa si gandesc. Pe mine munca ma abrutizeaza. Cine o fi zis ca munca (fizica) pe branci te inalta, probabil isi platea o femeie sa-i faca curatenie. Fiind zapuseala si eu nestand prea bine cu nervii pe timpul verii, am tot interesul sa termin repede treaba, altminteri sunt ciufuta toata ziua. Ca sa o aduc bine din condei, am sa precizez ca scurtarea procesului tine in mare masura de produsele de curatenie folosite. Sunt eficiente, tac-pac ai terminat si te poti bucura de alte activitati recreative cum ar fi mancatul inghetatei, privitul la televizor, o plimbarica sanatoasa, adica tot chestii spirituale... Sa nu uitam ca evolutia omului a fost permisa tocmai de revolutia tehnologica ce a inlocuit munca fizica si timpul irosit cu aceasta, cu diverse gaselnite. Dar sa revenim la produsele de curatenie... Printr-un produs bun eu inteleg ceva pe care il intinzi pe o suprafata ingalata de mizerie, il lasi sa actioneze cateva minute, apoi vii cu o carpita/buretel si stergi slamul dintr-o singura miscare. Ati spus ceva? Cum? Seamana cu reclama de la tv, aia cu aragazul? Nu exista asemenea produse?!!! Pai si aia de ce o dau la tv atunci? Lasand gluma la o parte, trebuie sa recunosc ca rareori am gasit ceva care sa ma scuteasca de munca cu adevarat!

Dar ultima data s-a intamplat sa dau peste un produs care mi-a rezolvat vreo doua probleme prin gospodarie si anume degresantul universal concentrat marca Stanhome, care poate fi gasit in oferta companiei Galerie de Beaute Paris. Degresantul in cauza este pentru toate tipurile de suprafete si asta m-a facut sa il "experimentez" si in bucatarie si in baie, hotarata sa-mi dau seama ce ii poate pielea. Este concentrat, la sticla de 750 ml (40 de lei!) si poate fi utilizat ca atare sau diluat, poate fi pus si in pulverizator. Merge pe orice - sticla, portelan, faianta, inox sau email. Eu am inceput sistematic cu faianta de langa aragaz, ca imi da batai de cap si nu am rabdare sa racai stropii de grasime de pe ea. Nici de pe geamul si pervazul din dreptul aragazului, totul mi se pare un cosmar. Ei bine, nu m-am asteptat sa am o revelatie, dar chiar asa s-a intamplat! Degresantul si-a facut treaba imediat, l-am aplicat cu un burete si apoi am trecut cu o racleta peste suprafete. Cu entuziasm sporit am aplicat acelasi tatament pe interiorul cuptorului, pe capacul aragazului, chiuveta, gresie si la baie. Victorie totala! Am reusit sa fac mai multa treaba in mai putin timp. De-aia si stau acum in fata calculiciului - pentru ca am castigat timp! Ce am invatat despre acest produs:

 1. Este ceea ce ii spune si numele, un DEGRESANT. Nu va asteptati sa dea luciu inoxului sau sa curete depunerile de calcar! Ca degresant este deosebit.
2. Nu este agresiv cu pielea. Eu nu mi-am pus manusi de cauciuc cum fac de obicei si nu mi-au aparut iritatii cum am mai patit. Dar scrie pe el ca are in compozitie si substante ce pot da reactii alergice.
3. Nu miroase a clor, nu e inecacios! De fapt are un miros placut, nu prea puternic.
4. Este foarte concentrat. Eu m-am pacalit in prima faza, pana sa-mi dau seama ca spumeaza abundent in cantitate obisnuita si nu mai pridideam cu clatitul. Se foloseste cu picatura!
5. Nu conteaza temperatura apei, poti sa speli vase chiar si cu apa rece.
Surprizele de la Stanhome nu s-au oprit insa aici deoarece al doilea produs pe care l-am folosit a fost Spot Remover , o solutie anti-pete pentru textile. Solutie este impropriu spus deoarece este vorba despre o cutie cu o crema consistenta (ca o masca de par), alba, frumos mirositoare. Costa 40 lei la 250 ml si serveste la eliminarea imediata a petelor sau pentru tratare inainte de spalarea rufelor. Tin sa spun ca am "tratat" manecile camasilor de la uniforma lui fiu-meu si am reusit sa scot petele de acuarele si griul nedefinit in care virase materialul dupa atatea luni de frecus pe bancile scolii. Sistemul de aplicare e simplu, umezesti pata, vari degetul in crema si intinzi frumusel unde te intereseaza, lasi cateva minute, apoi speli. Din nou, fara miros de clor! Cum spuneam la inceput - usor, curat si fara multa transpiratie...O curatenie facuta ca la carte!

11 comentarii:

  1. Reclama sufletul comertului, pentru ca de fapt produsul ajuta exact cat frectia la un picior de lemn! Sau nu? :))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cati bani am aruncat incercand diverse produse-minune, te rog sa ma crezi ca astea chiar au avut rezultate. Nu sunt gospodina perfecta, mai inchid ochii cateodata si nici nu mai am putere sa pierd timpul fiind sclava curateniei. Asa ca ma bucur cand gasesc ceva care sa-mi scuteasca efortul fizic. Sunt altele mai grave pe lumea asta decat faptul ca aragazul meu n-arata imaculat!

      Ștergere
  2. Ar trebui astia sa iti plateasca o indemnizatie pentru reclama. pe tine te cred mai repede decat pe aia de la tv. Merci de recomandari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi, hi, sa stii ca la convins omul ma pricep, cred ca mi-am gresit meseria...

      Ștergere
  3. de unde se poate cumpara? stiu ca e bun am folosit degresantul anii de zile dar acum nu mai am decat 2 degete pe fundul sticlei si as dori sa cumpar altul inaite sa se termine asta....!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe linkurile din text ajungi la produse si ai acolo ai "contacteaza consilierul", probabil iti gaseste cel mai apropiat reprezentant de la care poti cumpara.

      Ștergere
    2. Bună seara dacă încă mai sunteți interesata de produse de la Stanhome, va rog sa-mi lăsați un link unde va pot contacta..puteți devini dumneavoastră însuși reprezentata la aceste produse de forte bună calitate..aveți oferte foarte bune și chiar reduceri foarte mari și puteți face și un supliment lunar

      Ștergere
    3. Ma intereseaza!

      Ștergere
  4. si eu folosesc produsele Stanhome si pot spune ca sunt extraordinare , nu se compara cu nimic din ce este in comert iar degresantul este minunat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu si acum am din sticla de degresant, nu m-am uitat daca exista un termen de garantie, la mine are aceeasi putere de curatare.

      Ștergere
  5. Silvia Geanina Sandu29 aprilie 2017 la 21:42

    Mulțumesc pentru articol! Pentru cine este interesat, cunosc o companie de unde se pot achizitiona produse STANHOME la preturi foarte avantajoase. Pe cel descris în articol l-am luat cu 25 lei. Pe Facebook mă găsiti: Silvia Geanina Sandu. Spor să aveți în toate!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.