Translate

sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Magazinul de sănătate



Dacă aveţi curiozitatea să derulaţi prima pagină a blogului, veţi vedea pe dreapta câteva bannere dintre care unul are desenată o sticlă roşie, reprezentând un produs numit “Suc integral de mangustan cu miere”. Mie mi-a sunat mai altfel la ureche şi am avut curiozitatea să vizitez magazinul on-line http://www.mereusanatos.ro, cel care oferă spre vânzare acest produs. Nu “intrasem” niciodată pe uşa virtuală a acestui magazin şi trebuie să recunosc că am avut o mare surpriză. M-am trezit în faţă cu foarte multe categorii de produse, nici nu ştiam cu ce să încep, noroc că sunt organizate pe tipuri de afecţiuni sau pe vârste, suplimente, cosmetice, dermato-cosmetice, găseşti uşor ceva dacă ţii neapărat. Dar să revin la sucul de mangustan. N-am auzit deloc de el şi totuşi este probabil cel mai puternic antiinflamator şi antioxidant natural cunoscut de omenire, numit în Caraibe « Fructul lui Dumnezeu ».
Fructul întreg, miezul şi coaja, conţin peste 40 de substanţe nutritive active numite Xantoni. Chestie dovedită ştiinţific. Pe pagina  produsului găsiţi înşirate 44 de probleme de sănătate pe care acest suc le poate ameliora. Este recomandat tuturor vârstelor, inclusiv femeilor însărcinate şi trebuie să recunosc că acoperă cea mai mare gamă de afecţiuni pe care am văzut vreodată că o poate servi o plantă.
Apoi m-am oprit la săpunuri, de fapt e prima secţiune pe care o verific întotdeauna pe astfel de site-uri ! Si am găsit într-adevăr ceva deosebit, Sapun de sare Himalaya pe care l-am adăugat urgent la Lista mea de dorinţe deoarece este natural, are 200 grame şi costă 6,6 lei dar, cireaşa de pe tort, este compoziţia şi modul de folosire. 

Citez : « Săpunul din cristale de sare face posibil ca pielea noastră sa se regenereze de la sine, fără alte creme sau cosmetice. Efecte benefice: optimizează valoarea pH-ului pielii, este antiinflamator, activează metabolismul, circulaţia sângelui,  şi ca prin farmec face ca pielea noastră să fie mai tânără... Un săpun de sare ajunge cam 2-3 luni. La început trebuie folosit după fiecare spălare, pe urmă , pe măsură ce pielea devine din ce în ce mai sănătoasă, numai după nevoie. Săpunul de sare este 100% cristal de sare, nu conţine aditivi chimici. ». Vă recomand să citiţi cu atenţie toate informaţiile produsului pentru că sunt foarte importante pentru utilizarea corectă.
Ceea ce mi s-a părut avantojos a fost faptul că magazinul reuneşte produse româneşti şi străine, la preţuri cu adevărat lejere dar şi chestii pentru gusturi mai sofisticate. Cu alte cuvinte ai de unde alege. Dar vă sfătuiesc să aveţi răbdare să luaţi la mână tot magazinul pentru că este bine aprovizionat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.