Translate

duminică, 28 octombrie 2012

O zi ciudata

Ciudata pentru ca s-a schimbat ora...
Ciudata pentru ca dimineata ploua si ziua se arata infioratoare...
Ciudata pentru ca la pranz dardaiam cu trei haine pe mine in casa. Al meu sot a scos nasul pe balcon ca voia sa iasa afara cu copilul si-mi zice: " Sunt 25 de grade..." Eram cu capsa pusa si i-am strecurat printre dinti  "Iti bati joc de mine?". Am iesit pe balcon si era sa lesin de uluire, un aer cald m-a invaluit extrem de placut si atunci m-am repezit sa deschid toate geamurile, sa mai incalzesc si atmosfera glaciala din casa.
Ciudat a fost si faptul ca tot weekendul, desi nu m-am simtit deloc in apele mele, am avut oarecare spor la sticle. Iata-le...
sticle mici de la sucuri slab alcoolizate
sticla mare e invechita cu shabby chic
doua sticle de laborator

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.