Translate

miercuri, 17 octombrie 2012

Miercurea fara cuvinte - The look

Iti plac imaginile care spun o mie de cuvinte, ai obosit de atatea vorbe si vrei sa taci un moment si sa asculti gandurile tale si pe ale altora? Participa la MIERCUREA FARA CUVINTE...Afiseaza pe blogul tau o fotografie sau mai multe prin care vrei sa spui ceva, apoi fa-i o vizita lui Carmen si lasa-ti propriul link in tabelul participantilor.

Bufnitele sunt categoric printre pasarile pe care le iubesc cel mai mult...acum sunt la moda bijuteriile, ceasurile si alte zorzonele cu bufnite, e bine ca sunt popularizate si in felul acesta pentru ca altminteri nu au o reputatie prea buna. Dar, ca orice pradator, sunt foarte inteligente, iubitoare in "casnicie" si extrem de expresive datorita ochilor mari amplasati pe o fata rotunda asemanatoare celei umane. Iata ce am gasit pe net si sper sa va amuze si pe voi.
bufnita malitioasa gen :"ti-am spus eu..."
bufnita plictisita superior gen "iar ma pozeaza astia!"
bufnita sperioasa gen "of, doamne, iar trebuie sa ies din casa!"
doi pui prostani gen "ia sa ne pitim dupa floricele, ne gaseste cineva?"
bufnita circumspecta....teapaaa, e de fapt o pictura su-per-ba!
dar de aceasta ce ziceti? E tot pictura...
vreau si eu o pictura....sunt prea reusite!
of, ma multumesc si cu o pereche de pantofi vintage pictati

31 de comentarii:

  1. Sunt niste fiinte superbe,haioase si pline de personalitate! Si persanul meu Zuzu cand se supara seamana cu o imensa bufnitza crem, cu niste ooochi portocalii hipnotici. Ma amuza atat de mult....ii mai lipsesc doar aripile! :D Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase imagini, nu stiam ca bufnitele pot fi atat de expresive :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. multumesc, dar n-am facut decat sa caut pe net...am facut rost de unele pentru desktop

      Ștergere
  4. Superb!!!! Iar pantofii sunt adorabili:D

    RăspundețiȘtergere
  5. ...Cred ca stiu acum de unde vine " a te inbufna " ...sau "inbufnita" ?...:-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe poze!
    Zi excelentă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Beautiful photos, I like these owls, wonderful catch. Greetings.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce simpatice sunt!!! Zi faina iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt frumoase si foarte expresive. Ai reusit sa ne arati niste imagini inedite, de apreciat! O zi asa cum ti-o doresti!

    RăspundețiȘtergere
  10. Supersimpatice bufnitele! Imi plac si mie, desi rar am avut ocazia sa le vad "pe viu". Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt păsări folositoare şi foarte frumoase,
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Păsările răpitoare de noapte au un rol deosebit de important în controlul populaţiilor de rozătoare şi în protejarea culturilor agricole. Cu toate acestea, modul lor de viaţă tainic, protejat de întunericul nopţii, a făcut ca aceste păsări să fie prea puţin apreciate la adevărata lor valoare şi frumuseţe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este, a fost persecutata ca de altfel toti pradatorii...unii oameni mai sunt inca superstitiosi cu privire la tipatul bufnitei

      Ștergere
  13. Frumoase fotografii, dar comentariile le pun şi mai mult în valoare!
    o seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, au venit de la sine, a fost de-ajuns sa vad pozele

      Ștergere
  14. Haaaaa! Excelente poze! Bufnița malițioasă și bufnița plictisită sunt preferatele mele. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. curios dar si mie tot expresia aceea rautacioasa mi-a placut, cred ca era un pic nervoasa pasarea

      Ștergere
  15. este simbolul intelepciunii. o pasare tare-tare interesanta!
    frumoase fotografii, multumim :) happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. Toate sunt faine, dar cea sperioasa mi se potriveste (iar trebuie sa merg la lucru?).

    RăspundețiȘtergere
  17. interesant animal:)
    frumosi pantofi;)

    RăspundețiȘtergere
  18. Si mie imi plac bufnitele.
    Am avut candva una impaiata. Era sa de draguta... Dar cred ca n-a fost suficient de bine pregatita, dupa vreo 8 ani a inceput sa se degradeze...si a trebuit sa o arunc. Dar mi-a parut foarte rau si imi pare rau ca n-am avut pe atunci un aparat s-o fotografiez :(
    Sunt, intr-adevar, foarte expresive.

    RăspundețiȘtergere
  19. Superbe!
    As purta pantofi cu bufnita, sunt foarte simpatici! :)
    Zi senina!

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu stiu de ce, dar m-am pus pe un ras. Uite ce fete au. :) :) :)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.