Translate

vineri, 28 septembrie 2012

O cremă-surpriză de la Yves Rocher



Chiar a fost o surpriză plăcută pentru mine !
O găsiţi aici cu 76 lei cutia de 40 ml...nu e chiar un preţ mediu, eu am prins-o (din nou !) la o ofertă generoasă. Aveam de ales dintre câteva chestii şi am ales crema, în ideea că o dau mamei mele. Pe ea nu scrie că ar fi destinată tenului gras sensibil deci nu mă gândeam să o iau pentru mine. De fapt face parte dintr-o gamă, Inositol Vegetal, ce cuprinde crema de zi, de noapte, de ochi şi un autobronzant. Eu am crema de zi primele riduri. 


Tocmai asta m-a făcut să cred că nu o pot folosi eu. Cremele anti-rid sunt mai groase, mai grase, nici nu mă gândeam să pun aşa ceva pe faţă. Putea să promită orice... După ce am primit cutia însă şi am citit mai bine, am văzut că scrie undeva mărunt faptul că lasă pielea catifelată, mată, fară urme de grăsime, că este non-comedogenă şi este o excelentă bază de machiaj. Mi-am dat seama că n-are cum să fie grasă. Am zis că nu strică să încerc şi, cum spuneam, după o săptămână am acaparat-o cu totul.
Iată ce scrie pe site despre ingredientul principal: « Inositolul vegetal are puterea de a relansa respiraţia celulară a tenului Dvs. Zi după zi, produsul de îngrijire optimă împotriva primelor riduri luptă în mod activ pentru prevenirea îmbătrânirii. Tenul Dvs. îşi regăseşte capacităţile optime de hidratare, de protecţie şi de auto-reparare. »  Pe scurt e un extras din orez verde ce hidratează straturile superioare ale epidermei şi redă tonusul, luminozitatea. Ingredientele sunt de tot felul, nu e o cremă naturală dar nu mă bag să apreciez cât de nocive sunt sau nu sunt, merg totuşi pe mâna firmei că e cât de cât serioasă. Totuşi pe primele poziţii în listă sunt apa, butilenglicol, alcool denaturat, porumb !, urea, propilenglicol….ca să vă faceţi o idée. Are şi un parfum discret...şi parabeni de 3 neamuri...ooops !
Ce am simţit eu ? La aplicare dă impresia că nu se va absorbi prea uşor dar senzaţia e înşelătoare, datorată faptului că produsul este destul de plin, nicicum uşor. Paradoxal este faptul că matifierea e reală. După câteva ore fruntea mea, zona care se îngraşă cel mai tare, este încă într-o stare rezonabilă, suportabilă, ceea ce mi se pare remarcabil !
Partea proastă este că nu are decât 40 ml şi nefiind prea fluidă, se consumă destul de repede...
Un alt avantaj al produselor Yves Rocher este faptul că ambalajul exterior, acea cutie verde transparentă, se poate păstra şi se schimbă doar recipientul alb din interior în care este crema. Deci la următoarea achiziţie poţi cumpăra o rezervă. In acest fel mai scad un pic costurile. Rezerva este la 65 lei, deci e ceva diferenţă faţă de 76 cât e cu totul. Puteţi să luaţi direct rezerva. De fapt firma vă îndeamnă să faceţi asta şi spune că astfel se economiseşte 78% material plastic. Plus că există un program prin care Yves Rocher se angajează să planteze un arbore pentru fiecare rezervă cumpărată ! Go for it ! Go green, be happy !
Acum că m-am convins că am găsit şi eu o cremă anti-rid care să nu mă scalde în grăsime, aştept următoarea ofertă. Dar ce credeaţi ? La preţul ăsta nici măcar copacul plantat nu prea mă consolează...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.