Translate

vineri, 17 august 2012

Yves Rocher-Kneipp-Cattier


E un trio de geluri de duş care mi-a înseninat vara...Pentru mai multa adrenalina, am facut poza langa scorpionii 3D ai lui fiu-meu.


Gelul de duş parfumat Moment de Bonheur de la Yves Rocher este exact cum arată numele, un moment de fericire, o clipă în care te simţi în al nouălea cer. Când am deschis prima dată recipientul m-a izbit un parfum de-a dreptul ameţitor de trandafiri, la fel de ameţitor ca parfumul bulgăresc ce circula la fiole înainte de revoluţie. Amintirea a fost atât de pregnantă încât m-am gândit că franţujii au făcut ceva şi au cumpărat « drepturile de autor » de la vecinii de peste Dunăre. 

Mi-am dat seama că sunt în eroare deoarece următoarele note ale parfumului sunt mult mai elegante, mirosul de trandafiri se potoleşte şi simţi ceva rafinat ce nu exista în produsul bulgăresc. Deh, chestie franţuzească ! Firma nu se dezminte, gelul de duş are ingrediente vegetale, apa de albăstrea bio, esenţă de trandafiri Centifolia, ulei esenţial de muşcată, de lemn de cedru şi de patchouli şi este făcut să se « asorteze » apei de parfum cu acelaşi nume. Te speli şi te parfumezi în aceeaşi notă. Un adevărat răsfăţ ! După duş pielea şi baia mea au mirosit sublim a trandafiri iar parfumul s-a simţit pe corp ceva timp.
Il găsiţi aici http://www.yves-rocher.ro/control/product/~category_id=6300/~pcategory=3000/~product_id=33551?cmSrc=Category , 50 lei la 200 ml, eu l-am prins gratis la o ofertă altminteri nu mă apropiam de aşa ceva.
Herbal body wash cu Rozmarin de la Kneipp este alt produs care oferă ceva mai mult decât o simplă spălare. Firma germană Kneipp are o lungă tradiţie în fabricarea de produse cu extracte vegetale complexe destinate şi tratării unor afecţiuni precum şi aromaterapiei. Produsele nu au coloranţi şi conservanţi sau săpun şi au pH echilibrat. Gelul cu Rozmarin are această plantă în capul listei dar şi multe alte extracte cum ar fi uleiul de eucalipt, lămâie, pin, portocală, coriandru, lavandă, chiar şi un lichen. Este un gel de duş cu miros mai aspru, mai aproape de cel al plantelor medicinale de pe câmp şi se presupune că înviorează corpul. Mie chiar mi se pare că eucaliptul şi pinul îmi desfundă nasul şi îmi limpezesc creierul. Lasă pielea catifelată şi se simte efectul de hidratare. Mirosul persistă ceva timp pe piele şi e plăcut să te mişti şi să prinzi în nări câte o adiere. Precis e potrivit pentru o baie fierbinte iarna, când ai o răceală.
Il găsiţi în farmaciile Help Net sau on line, la vreo 20 lei tubul de 200 ml.
In sfârşit, gelul de duş tonifiant de la Cattier mi-a venit în Cutia Verde pe luna iulie, ca produs travelsize de 75 ml, alături de un şampon tot Cattier. Cattier este firmă franţuzească cu renume de bio şi natural pentru ingredientele sale.  Gelul de duş este dominat de mirosul brut al lavandei, nemascat şi necosmetizat cu alte parfumuri. Aş zice că e un miros mobilizator, potrivit pentru duşul de dimineaţă când trebuie să te trezeşti rapid şi să o zbugheşti la treabă.  Nu are săpun şi evident nu e genul care să te acopere de spumă, dar eu personal nu asta caut la un gel de duş. Mă bucur că am avut ocazia să încerc un produs mai sănătos.
Il găsiţi la sticlă de 1 L pe http://biobunatati.ro/product.php?id_product=580 , cu 55 lei !!!
Ca să concluzionez, sper să mă delectez în continuare, măcar până se termină vara, cu cele trei produse. Dat fiind că le folosesc pe rând, în funcţie de dispoziţia pe care o am, savurez de fiecare dată din plin experienţa unui duş purificator.
P.S. : Nu trataţi cu indiferenţă duşurile, apa trebuie lăsată să curgă suficient de mult timp pe corp deoarece spală toată energia negativă acumulată peste zi. Dacă aveţi şi un gel de duş sau un săpun catifelat şi frumos mirositor, terapia este completă.

Un comentariu:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.