Translate

joi, 16 august 2012

Alte borcane...reciclate


Iata pe ce mi-am consumat niste zile de vacanta, noul hobby cu tehnica servetelului. Dar sunt din ce in ce mai inovativa pe zi ce trece. Nebunia asta e comparabila cu cea cu sapunul...Sper ca e de durata. Sotul meu ma intreaba daca imi iese ceva la treaba asta, adica daca am de gand sa valorific borcanele realizate cu atata truda. Plus niste linguri de lemn vechi ratacite prin casa. Plus un disc de vinil (cu Savoy!) care a capatat o alta infatisare si e pus acum pe perete...Deocamdata n-am facut vreun efort sa le vand, imi place sa le vad pe rafturi, desi au costat ceva materialele si ar trebui sa-mi scot din cheltuieli.



3 comentarii:

  1. Ce frumos! nu stiu ce sa spun mai mult ca m-ai cam lasat ... speechless (noroc de comunicarea scrisa :)
    Toate sunt superbe, cred si eu ca vrei sa le pastrezi si sa le admiri ... cu lingurile chiar m-ai surprins, borcanele am mai vazut, dar ale tale sunt exceptionale.
    Spor si creativitate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, in poze arata mai ferchese, nu prea se vad locurile pe unde m-am grabit si am mai rasolit treaba...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte simpatice.
    Am facut si eu mai demult ceva de genul, dar muuult mai simplist- naiv ;)), repede si kinda la misto. Cu oja roz :D
    Dar ce ne arati tu aici e chiar arta si, da, daca ai mai multe ar trebui sa faci si ceva banuti cu ele, asa zic si eu ca sotul tau. Arata super.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.