Translate

sâmbătă, 21 iulie 2012

Soap Mill vs. Gerovital Sun vs. Bioderma Photoderm


Indiferent că sunteţi la serviciu sau în vacanţă, este imposibil să nu staţi un timp în soare. Ca urmare cu toţii avem nevoie de acele produse cu un SPF oarecare, dar avem nevoie şi de creme sau loţiuni reparatoare care să calmeze arsurile, să reducă uscăciunea pielii şi să limiteze în general efectele nocive ale expunerii la radiaţii. De aceea vă voi spune câte ceva despre experienţă mea cu 3 produse de tipul celor care se folosesc aşa cum v-am descris.



Soap Mill Sun Protect – cremă de corp 100 % naturală.
Am o cutie mini-size de 20 ml, dar pe site http://www.soapmill.ro/sun-protect-body-cream.html cutia are 80 ml şi costă 65 de lei. Raportul cantitate –preţ nu este însă relevant deoarece produsul are o textură extrem de interesantă. Este o cremă compactă în care nu îţi poţi băga degetele, trebuie să le plimbi pe suprafaţă şi crema se topeşte la căldura corpului. Aminteşte de cremele acelea grele, din produse apicole sau de cele destinate îngrijirii coatelor şi călcâielor crăpate. Ca urmare trebuie să o iei pe degete şi să o aplici cu multă răbdare pentru că nu se întinde prea uşor. Pe mostra mea nu scrie nimic de SPF dar pe site se menţionează că are SPF, fără să se înţeleagă care este acesta. Produsul este absolut natural, cu 20% ingrediente certificate organic, cu unt de macadamia, unt de mango, unt de avocado, unt de shea neprocesat*, unt de cacao neprocesat*, ulei de soia.
Este o cremă de vară dar şi de iarnă, totuşi eu nu m-aş avânta să stau la plajă dată cu ea deoarece nu prea văd cum ingredientele naturale asigură protecţia la radiaţii. Rămâne grasă pe piele cam vreo oră până se absoarbe cât de cât, dar senzaţia e suportabilă. Eu aş folosi-o mai degrabă când ies la munte, prin parc sau dacă aş lucra în grădină să zicem. Am dat-o seara pe braţe şi picioare, acolo unde au fost expuse la soare. Nu mi se pare că asigură prea multă hidratare, are un miros proaspăt de mentă şi « dezavantajul » că fiind naturală trebuie ţinută la rece, cel mai bine în frigider.
Gerovital Sun-lapte reparator după plajă
Este la ambalaj de 200 ml şi pe site http://www.farmec.ro/produse/plaja/lapte-reparator-dupa-plaja-92.html  costă 12,77 lei. Raportul cantitate-preţ este extrem de avantajos deoarece este fluidă şi se consumă greu. Are valabilitate 12 luni de la deschidere, deci vă rămâne produs utilizabil de la un an la altul dacă nu daţi gata sticla într-un singur sezon.
Este un produs intensiv hidratant, fără parabeni, cu un complex bio protector reprezentat de extractul organic de rodie, vitamina E, uleiul de măsline, pantenol, unt de cacao şi ceară de albine. Dar nu e un produs natural, conţine şi multe alte chestii. Miroase plăcut şi se absoarbe repede în piele, asigurând o catifelare de durată. Este un produs confortabil, uşor de utilizat.
Bioderma Photoderm – lapte reparator pentru faţă şi corp după expunerea la soare
Eu am la tub de 100 ml, dar aici http://www.aoro.ro/cosmetice/bioderma/bioderma-photoderm-lotiune-dupa-bronzatafter-sun-milk-sensitive-skin-200-ml/  o gasiţi la 200 ml şi costă 46 lei. Primul avantaj este evident faptul că se dă şi pe faţă ! Al doilea că este destinată pielii sensibile, asigurând ultra-hidratare şi prelungind bronzul. Găselniţa constă în patentul Cellular Bioprotection care protejează şi pregăteşte celulele pentru următoarea expunere la radiaţii, mai ales UVA. Este emolientă, calmantă şi reduce descuamarea pielii, cu alte cuvinte nu ţi se mai jupoaie primul strat, ăla ars, deci poţi să arăţi liniştită ca un fund de cratiţă folosită în exces (sorry, nu suport bronzul, idealul meu de frumuseţe este pielea albă-ca-zăpada !). Nu este naturală. Conţine unt de shea, extract de frunze de Ginkgo Biloba, glicerină şi alantoină dar şi o listă de chimicale uzuale. Miroase minunat, se întinde uşor pe piele şi se absoarbe repede, iar senzaţia de hidratare este de durată.

Si cu asta, am încheiat. Nu-mi dau cu părerea că într-un fel sau altul toate îmi plac şi toate au preţ bun. Nu contează ce alegeţi, contează să aveţi un astfel de produs în casă, este foarte util şi indispensabil pentru protejarea pielii.


3 comentarii:

  1. Interesanta comparatia ta, multumim frumos pentru ea!

    Crema Soapmill cu SPF este certificata bio si este 100% naturala si 100% vegan. Nu are un SPF declarat, fiindca pentru 2 teste pe cate 5 persoane ar trebui sa platim cat nu am recupera in ani de zile din vanzarile acestei creme. Produsele noastre nu sunt mass-market, ci de nisa, ca atare am spus doar ca are SPF obtinut in mod natural. In discutiile particulare, fara sa ma hazardez sa fac public acest lucru, as putea spune ca are un SPF in jur de 10-12. Dar este extrem de interesant ca intre SPF-uri nu exista diferente mari, unele fiind strict SPF-uri "de marketing". Va recomand tuturor sa cititi acest articol: http://blog.soapmill.ro/2010/07/mituri-legate-de-produsele-cu-factor-de.html. :)

    Ce pot sa spun, insa, din experienta proprie de acum cateva zile si de anul trecut, este ca aceasta crema este ideala si pentru pielea sensibila. Dupa ce o aplici, are actiune indelungata, chiar daca intri in apa. Nu m-am ars niciodata (si am piele sensibila si extrem de alba), din contra, am prins un usor bronz frumos, de cafea cu lapte. Nu mi-au aparut pete, bubite rosii sau alte lucruri pe piele. Nu m-am cojit, nu m-a usturat pielea si nu am simtit niciun disconfort. Si, bineinteles, am folosit-o pe pielea Mariucai inca de acum 2 ani de zile, pe cand avea 2 ani jumatate.

    O tineam in frigider pana cand plecam pe plaja, apoi cand ne intoarcem in camera, o puneam inapoi in frigider. Pe plaja nu s-a topit, dar adevarul este ca am tinut-o numai la umbra si nu au fost decat vreo 28-30 grade afara. Deci nu am prins canicula.

    Ideea este ca trebuie infrante niste bariere psihologice, bariere ridicate de cei care au promovat ani de zile SPF-uri mari, in goana dupa vanzari. Poate ti s-ar parea riscant sa o incerci la soare de mare, dar daca ai incredere sa o folosesti la munte (se stie ca soarele de munte este diferit total fata de cel de la mare), atunci ai incredere cand iti spun ca o poti folosi oriunde si oricand. :) Mai ales ca o folosesc si gravidutele, daca ai citit comentariile de pe pagina produsului! :)


    @ Andreea Calin, multumesc mult pentru alegere, ne onoreaza! :)


    Cu drag,
    Silvia de la Soapmill

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru lamuriri, experienta altora este intr-adevar relevanta dar nu se poate generaliza. Eu o folosesc cu multa incredere pentru copilul meu de 7 ani inainte sa iasa afara, in parc, sau dupa ce vine de afara si ii fac un dus. As incadra-o mai degraba in tipul de produse cu rol reparator, de aceea am si comparat-o cu altceva de genul acesta. Pentru cineva care dezvolta usor pete, pistrui si alunite la soare, atata vreme cat oamenii inca nu s-au invatat minte si inca stau cu orele la plaja, nu m-as avanta sa o recomand. Nici eu nu alerg dupa SPF 30 sau 50 si am si scris ceva despre chestia asta, dar nu mai avem soarele de acum 20-30 de ani, avem explozii solare si radiatii mai agresive decat niciodata, pur si simplu experimentam o situatie noua, nu putem sti ce urmari sunt...Nu arsurile sunt intotdeauna problema cea mai grava, ci acele schimbari fine produse in celule, lucruri pe care nu le percepem.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.