Translate

sâmbătă, 23 iunie 2012

Naturo’matic


Dupa ce am castigat o sticla de detergent lichid de rufe 100% natural made by Soapmill (www.soapmill.ro) , am intrat in posesia multrâvnitului produs şi am avut ocazia să îl folosesc deja de câteva ori.



Echipa Soapmill a lansat de curând o gamă de detergenţi de rufe şi vase, fără chimicale, aditivi, detergenţi sintetici sau săpunuri, deci potriviţi pentru întrega familie.
Mi-a surâs de la început promisiunea că detergentul nu provoacă alergii, iritaţii şi eczeme. Trebuie să spun că suntem o familie de alergici (nu ştiu cum ne-am adunat !) şi pe căldurile astea, când pielea este şi aşa sensibilă, chiar aveam nevoie de un produs blând de spălare care să nu lase urme pe haine şi să interacţioneze cu transpiraţia.
Nu este aşa uşor să alegi ceva de pe piaţă, produsele naturale nu sunt la aprozarul din colţ şi nici nu ţi le permiţi de fiecare dată.
Până la urmă dacă vă gândiţi la costuri, tot acolo ajungeţi ! Un detergent obişnuit costă mai puţin dar trebuie să aplici o clătire mai intensă ca să eviţi iritarea pielii. Consumi mai multă apă şi uzezi hainele mai repede. Dacă dai banii pe ceva natural, mai scump, speli în mod obişnuit şi ai « haine mai fericite » cum sună reclama celor de la Soapmill. Si ai in plus sănătate, ceva ce în cazul unui detergent obişnuit nu este garantat.
Detergentul primit de mine se numeşte Naturo’matic for clothes...adică natural+automatic+aromatic şi o să vă spun de ce.
Natural pentru că are pe lista de ingrediente doar : apă distilată, ulei cocos, ulei măsline, ulei ricin, ulei migdale dulci, ulei floarea soarelui, borax, mătase naturală Tussah şi uleiuri esenţiale de eucalipt, mentă, portocale...surprinzător de puţine chestii, nu ?
De aceea produsul este biodegradabil, nu poluează şi nu atacă piesele maşinii, un alt mod prin care se economisesc banii.

Automatic pentru că este şi pentru maşina de spălat, dar şi manual. La maşină se folosesc 4-6 capace în funcţie de gradul de murdărie, dar vedeţi din poză cât de mic e capacul. Eu nu am folosit nici minimul de 4 capace şi a fost ok, rufele au ieşit faine. Am băgat şi rufe albe, şi colorate şi bluzele mele mai diafane, chiar este universal. In cazul unor pete se poate turna direct, nediluat, pe locul respectiv, înainte de spălare. Ce să zic, a scos curate tricourile lui fiu-meu şi asta nu-i puţin lucru la cât se morfoleşte copilul meu.
La spălare manuală se adaugă 1-2 măsuri în plus şi apa trebuie să aibă peste 30 gr.C pentru a avea eficienţă.
Aromatic pentru că este parfumat cu uleiurile esenţiale descrise mai sus de nici nu zici că e detergent. Menta se simte cel mai puternic dar atenţie, rufele spălate şi ude miros tare, pe măsură ce se usucă parfumul se estompează şi se pierde aproape de tot. Chestia asta a fost crucială pentru mine, nu suport mirosul detergenţilor şi de-aceea nici nu folosesc balsam de rufe.
O consecinţă a faptului că nu utilizez balsamul este faptul că unele haine rămân scorţoase, ştiţi cum ies blugii sau lucrurile de tercot din maşină, fustele şi tricotajele se electrizează, mă dezbrac şi apoi mă curentez de clanţă sau robinet, mai rău ca în Stan şi Bran...Cu Naturo’matic am eliminat şi acest neajuns de pe listă, înmoaie cele mai rebele haine, le calc mai repede, nu mai umblu cu fusta lipită de picioare !
Detergentul meu este cu adresabilitate largă, pentru întreaga familie, dar poţi să optezi pentru un parfum mai delicat, potrivit copiilor. Costul produsului este de 63 lei pentru o sticlă de 1 litru ce ţine până la 21 de spălări. Naturale !
Daţi un ban pentru sănătate... că nu e niciodată destul de preţuită.

Un comentariu:

  1. Eu nu am fost asa norocoasa ca tine :(
    Felicitari!

    sti de concursul de pe blogul meu? nu mai stiu daca ti-am spus si mai urmeaza unul curand...
    http://anfreutza.wordpress.com/2012/06/20/concurs/

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.