Translate

vineri, 27 aprilie 2012

Luna Boots


Pentru mine chiar a fost o luna a produselor Boots, aşa s-a întâmplat, probabil fiindcă mi-am dorit foarte mult să folosesc această marcă şi, din proprie experienţă ştiu că dorinţele se îndeplinesc la un moment dat, dacă ai răbdare şi nu te aştepţi la cine ştie ce miracole…Principiul acesta se aplică în toate aspectele vieţii nu numai pentru măruntele noastre capricii, am să vă vorbesc o dată despre chestia asta şi despre un film documentar fascinant numit The Secret.
Dar până atunci revin la mica mea bucurie de a putea încerca Boots. Vi se pare superficială? Ei bine, bucuriile astea mărunte ne ajută să facem slalom printre celelalte întâmplări cu adevărat grave din viaţa noastră.
 Deci Boots No.7 a fost No.1 pentru mine.

A fost mai întâi masca aceea de păr despre care am mai scris şi de care nu mă dezic nici acum, este excelentă. Apoi a fost oferta 2+1 gratis de la Sensiblu care mi-a « aruncat » în braţe o mască de faţă peel off, un gel de spălat pentru faţă şi un gel de ochi. Dar cea mai simpatică surpriză a fost premiul câştigat pe drăguţul blog al Cristinei Tacaciu , un Boots No.7 Beauty Serum Protect&Perfect Intense.


Premiul m-a bucurat din mai multe motive: trebuia să înlocuiesc crema Olay aflată pe terminate (spre imensa mea satisfacţie !), era vorba despre un ser, deci probabilitatea de a mă înţelege cu acest produs era foarte mare, aveam de desfăcut o sticlă de şampanie rămasă de la botezul copilului (asta nu are legătură cu premiul ci doar cu faptul că aveam poftă să beau nişte şampanie iar sticla scăpase de alte câteva Crăciunuri şi sărbători pascale, precum şi de zilele de naştere ale familionului).
Cum eu nu pretind că fac review-uri, ci mai degrabă sesizez ceea ce mi se potriveşte (sau nu !) mie, am tendinţa să bagatelizez unele aspecte, dar numai din dorinţa de a descrie într-un stil amuzant chestii care altminteri nu ar spune mare lucru. Dar ce ziceam de Boots ? Că iar am luat-o pe arătură…
Mi-am aşteptat premiul cu multă nerăbdare şi am dezvirginat tubuleţul chiar în aceeaşi seară că mă rodea o curiozitate de nesuportat. Faptul că are 30 ml nu m-a descurajat, un ser este mult mai fluid, deci o cantitate mică se poate întinde lejer pe toată faţa.
Este hipoalergenic, iată o bilă albă extrem de importantă pentru mine, şi este fabricat în Germania, slavă Domnului ca nu vine din cine ştie ce ţară exotică cum se mai practică !
Ce afirmă producătorii ?...Că serul este primul produs dovedit a reface structura pielii în urma folosirii repetate. Că este atât de eficient încât se poate observa ameliorarea ridurilor adânci cu 50% după numai 4 săptămâni. Destul de pretenţioase şi vanitoase aceste afirmaţii, nu ? Ah Doamne, mi-am zis, de ar avea dreptate oamenii aştia !!!
Ca orice fiinţă cârcotaşă, am aruncat imediat un ochi la ingrediente să văd ce e şi ce nu e natural...buuun, lista e lungă, substanţe la care nu mă bag că nu mă pricep dar şi câteva extracte interesante din plante cum ar fi lucerna (remineralizantă), lupinul alb (pentru elasticitate si fermitate), ginseng coreean (pentru revitalizare) si dud alb (tonic şi astringent).
Ei bine, pentru a încerca în premieră preaminunatul ser, am considerat ca am nevoie de o pregătire specială, aşa că am hotărât să folosesc în prealabil şi Boots masca de faţă Peel Off cu extract de Tea Tree şi Hamamelis, « croită » pentru ten mixt şi menită să cureţe porii, să-i închidă şi să îndepărteze punctele negre. Este un tubuleţ de 50 de ml foarte înşelător, pare puţin dar produsul este fluid, se întinde eficient în strat subţire. După 10-15 minute se poate coji, lăsând pielea uniformizată şi catifelată.
Nu m-am înşelat, cele două au făcut un tandem eficient şi extrem de plăcut. In plus, textura serului a fost o mică surpriză pentru mine, pe măsură ce îl aplicam devenea lejer pudrată, motiv pentru care cred că este şi o bună bază de machiaj. Oricum, spre fericirea mea, se absoarbe imediat în piele şi nu o îngraşă.
Concluzii: Folosesc serul de vreo două săptămâni şi am observat ceva…câteodată dimineaţa mă trezesc cu semne pe faţă de la cutele pernei (căci am un somn agitat), semne care nu dispar până plec la serviciu, este şi penibil de multe ori. In ultimul timp aceste semne se estompează mult mai repede, poate pentru că elasticitatea pielii chiar s-a îmbunătăţit datorită serului Boots. Incep să cred că vorbele de pe ambalaj chiar au o bază reală şi palpabilă. Vom vedea peste 4 săptămâni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.