Translate

marți, 3 aprilie 2012

Hofigal, vecinul de peste gard…


Hofigal este o companie românească la fel de familiară şi stabilă ca şi Elmiplant sau Farmec...este « de-ai casei » cum s-ar zice, la fel de apropiată ca vecinul de peste gard căruia îi ceri împrumut o ceaşcă de faină atunci când ai urgent nevoie şi n-ai chef să mai baţi drumul până la magazin. Am farmacii Hofigal şi lângă bloc, dar şi lângă servici ! Sunt spaţii comerciale mai discrete, mai puţin « parfumate » ca alte farmacii de fiţe. In schimb au ceva trainic în comerţul pe care îl practică. Poate or fi produsele pe care le vând, mai aproape de natură şi mai pe gustul românului. Din când în când intru în Hofigal şi casc gura la tot felul de chestii, mă mai consult cu farmacistele, mă holbez la ceaiurile Fares, alea colorate, cu ciocolată, petale de trandafir sau mai ştiu eu ce delicatese din neamul ceaiurilor sau pur şi simplu iau obişnuitele hapuri. Vânzătoarele îmi recomandă de multe ori produse româneşti inedite. Păcat că nu au parte de atâta reclamă cât ar merita şi faci cunoştinţă cu ele numai dacă întrebi în farmacie.
Dar de ce m-am apucat sa filozofez pe tema Hofigal ?
Pentru că de câtva timp folosesc din gama Hof.Viodana Gel contur ochi cu coenzima Q10, un produs cu principii active naturale cum scrie pe tub. 

 
Este un produs pentru ochi obositi şi sensibili ce catifelează şi netezeşte pielea, împiedică formarea ridurilor, atenuează cearcănele – recomandarea producătorului. Este ambalat la tub de 30 ml, o cantitate măricică pentru o cremă de ochi. Ingredientele sunt puţine, apă, glicerină, echinaceea, cătină, ceva chimicale dintre care şi o substanţă folosită de obicei ca şi conservant (cu un nume foarte lung dar şi asociat unor posibile reacţii alergice) şi bineînţeles coenzima Q10.
Scor : 6 naturale – 4 chimicale, avantaj naturalele !, iar dintre chimicale, trietanolamina şi carbomerul de exemplu chiar sunt inofensive sau cel puţin eu n-am găsit ceva de rău despre ele...
Principalul avantaj simţit pe pielea mea (din jurul ochilor) când am început să folosesc produsul a fost senzaţia pregnantă de hidratare. După aplicare gelul îţi dă impresia că te-ai spălat pe ochi şi nu te-ai şters de apă, ceea ce mă face să îl folosesc şi la vară pentru că este într-adevăr răcoros.
Principalul dezavantaj este acela că tubul de 30 ml este o iluzie că te va ţine mai mult decât unul de obişnuit de 15 ml deoarece produsul este mai puţin fluid decât s-ar putea imagina un gel, necesită o cantitate mai mare la aplicare.
Foarte interesant este faptul că pe toate site-urile pe care l-am căutat, acest produs are alta compoziţie în care apar mult detestaţii parabeni. Ei bine, gelul meu nu mai are nimic din aceşti compuşi, deci căscaţi bine ochii ce variantă de produs cumpăraţi, mai ales ca ambalajul este acelasi.
L-am vazut la preţuri de 7-9 lei on line, deci nu se pune problema că te lasă fără bani de întreţinere.
Per ansamblu mie îmi place (varianta mea!), dar aş sfătui producătorul să coloreze un pic ambalajul şi să-l scoată din anonimat.  

Un comentariu:

  1. cand vin in Ro, o sa imi achizitionez neaparat.
    Cremele ed ochi din comert sunt in general f. scumpe.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.