Translate

miercuri, 21 martie 2012

Masca de par Boots Botanics sau experienta Sensiblu, iuhu!


Cel putin o data pe saptamana vizitez una din cele “n” farmacii Sensiblu din oras… Asta e una dintre caracteristicile orasului meu, pe langa poluare s-a umplut si de farmacii, dar Sensiblu a acaparat serios piata si tot “pi sentru” cum zice moldoveanul. Daca iesi in weekend in centru, la plimbare, este imposibil sa ratezi Sensiblu-urile, pica pe tine realmente (sunt 5)! Mie imi place genul de comert practicat de aceasta firma. Intri sa-ti iei vreo doua paracetamoale dar, pana sa ajungi la casa, ai ocazia sa defilezi printre rafturi pline de tot felul de produse de ingrijire, cosmetice si dermocosmetice, suplimente, diverse chestii pentru bebei…este imposibil sa nu te opresti sa casti gura la ceva, pana la urma exista sanse mari sa arunci banii si pe alte prostioare care nu-ti trebuie chiar in momentul acela dar sunt la oferta…la naiba cu paracetamolul, te faci bine numai mirosind aerul din Sensiblu, deci firma e si terapeutica, nu numai ca te lasa lefter. La urma urmei nu-ti baga nimeni mana in buzunar! Avantajul faptului ca achizitionezi din Sensiblu apare atunci cand iti faci card si aduni puncte de loialitate. Aduni si iar aduni si, la un moment dat, cand crezi ca e momentul, pac! le transformi in bani. Eu am card de vreo 7 ani, acum am card GOLD adica sunt un superclient. Ca sa ajung la GOLD am cheltuit bani din greu, numai cat lapte praf am cumparat eu din Sensiblu, ar trebui sa-mi astearna covorul rosu cand intru acolo. Cand sunt la casa si ma intreaba farmacista daca am card si scot cardul GOLD din portofel simt cum se umfla pipota in mine, iar aia din spatele meu, de la coada, par niste amarati ca ei nici n-au trecut de SILVER…
Deci, cum voiam sa spun de la inceput dar m-am luat cu vorba, am intrat in Sensiblu sa casc gura la ofertele de martie ca le vazusem pe net. In doua secunde s-a infiintat langa mine domnisoara beauty-adviser sau cum s-o numi persoana care iti da informatii despre produse si iti spune ce fel ti s-ar potrivi, desi eu stiu mai bine chestia asta dar ei nu pricep si pace. Si, cum eram in dreptul standului Boots, domnisoara imi spune ca au o promotie 2+1 gratis, adica iei 3 si cel mai ieftin e gratis, apoi ma intreaba cam ce vreau. Deschid gura sa-i spun ca as vrea niste bani daca au la oferta, dar nu stiu cum, se intampla ceva paranormal, si ma aud spunand ca as dori o masca de par…BIIIG, BIG MISTAKE! Pentru ca domnisoara intinde mana si ia de pe raft o cutie pantecoasa pe care incepe sa mi-o laude. Era bineinteles marca Boots, gama Botanics (3 Minute Deep Conditioning Hair Mask), iar domnisoara ma asigura ca asa o cauta toata lumea incat e un miracol ca eu o vad in fata ochilor, dat fiind ca a trebuit sa o comande special la cererea mai multor telespectatoare. Argumentul suprem a fost ca, daca nu-mi place, pot sa ma intorc sa-i bat obrazul, ceea ce m-a consolat terbil, mai ales ca trebuia sa scot vreo 45 de lei la inaintare. Vreti sa stiti rezultatul? Am cumparat-o…ca avea 450 ml si era ditamai cutia la pretul asta. Cu inima cat puricele, la primul spalat pe cap am folosit-o, zicandu-mi ca ar fi mare minune daca ar fi deosebita de altele pe care le-am incercat.
Am avut o surpriza placuta. Miroase discret dar superb a flori si nu mi-a intins si flescait parul ceea ce este cel mai tare atuu…pentru mine…pentru ca am parul ondulat si nu tin sa-l vad lipit de cap si drept, damblaua mea! Ingredientele sunt asa-si-asa…s-au strecurat si extracte de plante pe-acolo (proteine de orez, ulei de samburi de struguri) iar neamul parabenilor e pe la coada listei, deci in concentratii mai mici.
Alte avantaje:
- fabricata fix in UK, nu prin unele tari exotice cum se practica;
- raport bun cantitate/pret/calitate;
- dupa aplicare se mentine pe par doar 3 minute ceea ce e rezonabil fata de alte produse similare;
- miroase minunat, faci si putina aromaterapie;
- nu modifica aspectul parului (nu il indreapta daca e ondulat dar ii da un luciu sanatos);
- parul ramane hidratat, placut la atingere si usor de coafat, nu iti aluneca printre degete si are volum;
- e suficienta o cantitate mica pentru o aplicare.
Ceva dezavantaje?
-ambalaj cu eticheta destul de anosta si decolorata, nu iti atrage privirile, eu singura n-as fi observat-o;
-in interior lipseste folia protectoare deci nu-ti dai seama daca a fost desigilata sau nu, plus ca daca o transporti aruncata prin geanta te poti trezi cu produsul in capac;
- produsul in sine e mai mult decat cremos, e mai degraba untos, trebuie sa insisti ca sa il intinzi uniform pe par;
- dupa uscarea parului mirosul, si asa discret, se pierde.
SFAT : Daca aveti scalpul gras, aplicati masca fara sa atingeti si sa masati pielea capului sau doar pe varfurile parului.
In concluzie, in mod sigur nu ma voi intoarce sa-i bat obrazul domnisoarei de la Sensiblu pentru ca mi-a dat un sfat bun…dar ma voi intoarce pentru ca imi place atmosfera civilizata din farmacie si prefer sa-mi las banii aici decat prin magazine indoielnice.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.