Translate

duminică, 11 martie 2012

Effaclar, un duo imbatabil

Laboratoarele La Roche-Posay nu au nevoie de prea multa prezentare...produc dermocosmetice de top, adica din acelea care chiar isi fac efectul.
Eu am facut cunostinta cu produsele lor datorita baietelului meu care are o pielicica alba si sensibila si, pe la un an, a facut o dermatita de toata frumusetea. Atunci am descoperit si noi un alt tip de produse de ingrijire pentru copii, cele din farmacii nu balariile din supermarketuri. Cand mi-am vazut copilul cu niste plagi rosii de toata frumusetea pe gat, puteai sa-mi ceri milioane pe o crema ca as fi scos banii fara sa clipesc, asa de disperata am fost.
Ma rog, situatia arata mai rau decat era in realitate, cateva indicatii din partea pediatrului m-au orientat pe calea cea buna. Asa ca am ajuns sa cumpar La Roche-Posay cu apa termala pentru pielea foarte uscata si iritata a copiilor si adultilor. Este o crema la tub de 200 ml, putin grasa si foarte, foarte hidratanta, fara parfum, fara parabeni (ca asta este esentialul!). Se absoarbe repede datorita texturii si reface filmul lipidic, fiind utilizabila si la nivelul fetei. Costa cam 50-60 de lei dar se consuma foarte greu deci, daca aveti probleme cu pielea uscata, nu va zgarciti ca merita. 
In paranteza fie zis, fiindca vorbim de pielea atopica a copiilor, un alt produs pe care il cumpar frecvent este Ivatherm (cu apa termala Herculane) gama IVAHIDRA+ si anume crema hidratanta pentru corp, pentru piele sensibila uscata si foarte uscata. Este destinata atat bebelusilor si copiilor, cat si adultilor. Din acest motiv i-am oferit-o si mamei mele sa o incerce...are o varsta si simte nevoia sa se unga cu ceva care sa hidrateze fara sa ii naclaiasca tenul ca nu suporta chestia asta. IVAHIDRA a incantat-o si i s-a potrivit grozav, mai ales in sezonul cald deoarece intra usor in piele si nu lasa senzatia de lipicios.
Copilului meu nu i-a mai revenit dermatita si au trecut cativa ani de atunci...dar sa revenim la La Roche-Posay.
Mai nou am facut cunostinta cu o alta gama de la aceasta firma si anume Effaclar, tot cu apa termala, destinata ingrijirii si tratarii tenului gras cu tendinta acneica. Gras, negras, tenul meu are o « personalitate » pe care cu greu o controlez, este mixt si sensibil, alergic cand il apuca si in mod sigur cu « iesiri » acneice. De-a lungul anilor am incercat si eu diverse metode ca toata lumea dar nu cred ca am nimerit vreun produs despre care sa spun, cu mana pe inima, da, domnule, asta e « alesul » mi-a rezolvat problemele !
Dupa ce am folosit Effaclar am observat in mod cert cateva schimbari in bine.



Effaclar-gel spumos pentru curatare este un produs la tub de 125 ml, fara sapun, alcool, coloranti sau parabeni. Se aplica in cantitati extrem de mici, o picatura este suficienta deoarece face spuma abundenta, deci este extrem de economicos. Eu am inceput tubul de vreo 2 luni si cred ca n-am consumat nici un sfert din el. Nu are sens sa folositi prea mult produs o data pentru ca s-ar putea sa va usuce tenul. Are in compozitie si zinc si asta il face potrivit pentru tenul gras. Zincul e de baza in astfel de produse.
Effaclar Duo este o crema-gel antiimperfectiuni, dezincrustant cum se exprima producatorii, ambalata la tub de 40 ml, fara parabeni. Pe tub scrie ca elimina imperfectiunile severe si elibereaza porii astupati de sebum. Contine Niacinamida, LHA, Pirocton Olamina. Are un miros discret de plante si citrice si o culoare alb-laptoasa.
Se aplica dimineata sau seara dar, avand textura lejera, de gel, eu l-am folosit dimineata. De altfel e recomandat si ca baza pentru machiaj. Este la fel de economicos, o cantitate foarte mica se intinde eficient pe toata fata. Reduce productia de sebum si inflamatiile, ca si dimensiunea porilor plus ca hidrateaza eficient, lucruri pe care le-am observat si eu. Tenul meu chiar a devenit mai uniform si mai curat fara nici un fel de exagerare. Sunt curioasa pana termin tuburile daca se mai imbunatateste ceva.
Preturile sunt la 50-60 lei dar, repet, daca folosesti gelul doar o data pe zi iti ajunge destul de mult timp.
In concluzie, s-ar parea ca am gasit ceva de care sa ma atasez pentru mai mult timp. Nu este obligatoriu ca efectele pe care le-am observat la mine sa se repete si la alte persoane. In general e bine sa facem rost intai de mostre. Oricum pierdem multi bani incercand produse care nu ni se potrivesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.